וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים להנהלת בני סכנין: "אבו יונס שוקל לפטר את אלי כהן"

7.11.2015 / 22:56

היו"ר דרש מהמאמן להדיח את רן קדוש מההרכב לאחר ה-2:2 מול בני יהודה, אך אלי כהן סירב והשניים הגיעו לטונים גבוהים. המאמן עשוי לסיים את דרכו במועדון

one
אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חלק מהקהל זועם. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

אווירה קשה נרשמה הערב (שבת) בסכנין לאחר שבסיומו של ה-2:2 נגד בני יהודה שנגמר עם שער דרמטי של עלי עוסמאן בדקה ה-92 המתינו כ-40 אוהדים מחוץ לאצטדיון דוחא לאלי כהן, מאמן סכנין, גידפו אותו ואת אנשי ההנהלה ודרשו מהמאמן להתפטר.

בני סכנין השוותה ל-2:2 מול בני יהודה בדקה ה-92

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לא אהב את צורת המשחק. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

מקורבים להנהלת בני סכנין טוענים שיושב ראש הקבוצה, מוחמד אבו יונס, שוקל את עתידו של המאמן אלי כהן ועשוי לבצע זעזוע בצוות המקצועי. בסוף המשחק נרשם עימות בין השניים, כשלוואלה! ספורט נודע כי היו"ר זעם על המאמן על כך שרן קדוש ממשיך לקבל את הקרדיט כשוער הראשון. כהן קיבל זאת בפליאה, שכן מלבד שני המחזורים הראשונים, קדוש, שנמצא בכושר טוב, לא ספג העונה.

המאמן מאמין מאוד בקדוש ועל פי אותם גורמים הגן על השוער, ואף הבהיר כי ימשיך לשמש כשוער הראשון. אותם גורמים טוענים כי אבו יונס מתעקש שמחמוד קנדיל יחזור לשער, והוא עשוי לזעזע את המועדון.

"אנחנו לא מבינים על מה המהומה", אמרו חלק מהשחקנים. "תראו מה הולך בקבוצות אחרות ועדיין יש שם שקט. על כל תיקו פה יש בלאגן. אנחנו שלוש נקודות ממקום שלישי. נכון, לא ניצחנו בשלושת המשחקים האחרונים אבל עד עכשיו אנחנו בעונה סבירה מאוד".

עוד לפני כן, כהן עזב את המגרש עם רכבו הפרטי, כשהוא ואנשי ההנהלה הבהירו שהם לא מרגישים איום, אך הכוח המשטרתי שנכח במקום התעקש ללוות את המאמן עד היציאה מתחומי האצטדיון.

אלי כהן: "זו זכותו של הקהל למחות. אני לא יודע על מה המחאה. לא ניצחנו בבית וזה חוזר על עצמו כי הגענו למצבים ולא ידענו להבקיע. ספגנו שערים קלים וזה בא לידי ביטוי בנקודות. אבו יונס כעס על מספר שחקנים ועל צורת המשחק. ניסיתי להרגיע אותו ואז הוא עלה לטונים גבוהים. יש לי חוזה בסכנין עד תום העונה. אני נהנה פה, וקללות זה חלק ממה שקורה. יש פה 30 אוהדים שמקללים וזה חלק מהכדורגל".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה בא בטענות לשופט. אדריאן הרבשטיין
בא בטענות. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

בבני יהודה זעמו על השופט סהר ארבלי שלא שרק בדקות הסיום לפנדל על דולב חזיזה, ואף טענו שלשחקן ירד דם, מה שאילץ את השופט להוציאו מתחומי המגרש, דבר שגרם לחיסרון של שחקן בעת ספיגת שער השוויון. יוסי אבוקסיס, מאמן הכתומים: "זה נראה שהיה פנדל. לשחקן שלנו ירד דם מהפנדל והוא היה בחוץ בזמן השער. לא בא לי להתעסק עם שופטים. חבל שפספסנו הזדמנות לנצח למרות שהמשחק כבר היה בידיים שלנו. זה מאכזב".

על השוער המחליף איתמר ישראלי, שהחליף בין הקורות את דלה איינוגבה, אמר אבוקסיס: "ישראלי היה בסדר גמור. לפני שבועיים השווינו מול קרית שמונה בדקה ה-94. בעונה שירדנו השערים בדקות האחרונות היו רק לחובתנו. אני מבסוט מהנקודה שלקחנו, אבל מאוכזב משתי הנקודות שפספסנו. ג'וד נוורו יותר מבסדר. הוא עשה עבודה טובה מעבר לשערים".

עדכון ראשון: 21:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully