וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הנבחרת הובסה מול פורטוגל, והודחה

נבחרת ישראל הייתה זקוקה לניצחון ואף לתיקו מול פורטוגל כדי להעפיל לשלב הפלייאוף במוקדמות גביע העולם, אבל הובסה 36:21 והודחה. ניבו לוי הבקיע שבעה שערים שלא ניחמו את פר קרלן

ניבו לוי שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
הסתיים בטעם חמוץ. ניבו לוי/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל בכדוריד יצאה בסוף השבוע האחרון לדרך חדשה תחת הדרכתו של פר קרלן, המאמן השבדי החדש, וקיוותה שבשל אירוח טורניר מוקדמות הגביע העולמי ניתן יהיה להשיג את הכרטיס לפלייאוף, אבל אחרי שני ניצחונות נאים בקמפיין על גאורגיה ואסטוניה, הגיע הפסד כואב באולם הדרייב אין לפורטוגל 36:21, שסיים את דרכה של הנבחרת בטורניר.

בכך למעשה פורטוגל סיימה את בית מספר ד' במקום הראשון עם חמש נקודות, מה שמסדר לה מקום בפלייאוף. הנבחרת סיימה עם שני ניצחונות והפסד במקום השני. אוסטוניה שסיימה מוקדם יותר ב-25:25 מול גאורגיה סיימה שלישית.

הפורטוגלים השיגו לעצמם יתרון של תשעה שערים עד המחצית, ובמחצית השנייה הפער רק הלך וגדל, כך שמהר מאוד אבד העניין מהמשחק. ישראל, כאמור, הייתה זקוקה לניצחון כדי להעפיל לפלייאוף או לכל הפחות לתיקו, אבל הערב ישראל לא הייתה קרובה לזה.

מי שסיים כמבקיע המצטיין בנבחרת הוא ניבו לוי שהבקיע שבעה שערים. פרט ללוי, עמית גל הוסיף חמישה שערים. עומר דבדה הוסיף שני שערים. תומר שמעוני, ולדי קופמן, עמית סטלמן, אלעד קפון, סשה צ'ודנובסקי, טל הרשקוביץ וגיל פומרנץ הוסיפו שער אחד כל אחד. את הפורטוגלים הוליך טיאגו רוצ'ה עם תשעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully