וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון גברה 83:89 על הפועל ירושלים אחרי 2 הארכות

האלופה נקלעה למלחמה אמיתית בבית מכבי וספגה הפסד ליגה ראשון אחרי 14 משחקים (4 העונה) בתום דרמה גדולה שנגררה ל-2 הארכות. מונרו היה ענק עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, דונטה סמית' (19 נקודות) לקח את המשחק על עצמו, אך ללא הצלחה

one

מכבי ראשון לציון גברה הערב (שבת) 83:89 על הפועל ירושלים בתום דרמה גדולה ולאחר 2 הארכות. הקבוצה של שרון דרוקר ניצחה את הירושלמים לראשונה לאחר שנתיים ולמעשה העניקו להם הפסד ליגה ראשון לאחר 14 משחקי ליגה, עוד מאמצע העונה שעברה. ראשל"צ עלתה למקום הראשון, לפחות עד משחקה של מכבי תל אביב. דריל מונרו היה נהדר עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים וקטע את המאזן המושלם של הירושלמים העונה בתום משחק נהדר, עם הרבה עליות וירידות.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו 29 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 חטיפות ו-6 אסיסטים, מארק ליונס 19 ו-7 אסיסטים, שון דאוסון 15, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, כריס רייט 10 ו-8 ריבאונדים, טוני יאנגר 9, אבי בן שימול 4, עידן זלמנסון 3.

קלעו להפועל ירושלים: דונטה סמית' 19, 11 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות, טוני גפני 15 ו-9 ריבאונדים, ד'יאור פישר 14, ג'וש דאנקן ומאט ג'נינג 12 כל אחד, בר טימור 6, יותם הלפרין 3, אי. ג'יי רולנד 2.

דונטה סמית'/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

רבע 1

המשחק נפתח בצורה צמודה מאוד כששתי הקבוצות לא נותנות אחת לשנייה לברוח. ד'אור פישר פתח טוב בירושלים, כשכריס רייט השאיר את ראשל"צ בתמונה. שלשו של יותם הלפרין וג'וש דאנקן נתנו לירושלמים יתרון גדול עם תום הרבע. 16:23 לירושלים.

רבע 2

ירושלים שמרה על היתרון הקטן שלה, לא הצליחה לברוח כשדריל מונרו הוא האחראי העיקרי לכך. ג'וש דאנקן, עם משחקו הטוב העונה, קלע 12 נקודות במחצית והוביל את האלופה. דונטה סמית' עם משחק סולידי נתן את התרומה שלו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים מול טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
משחק סולידי. דונטה סמית' מול טוני יאנגר/ברני ארדוב

מחצית 2

רבע 3

ראשון לציון יצאה למחצית השנייה כמו מלוע של תותח. מארק ליונס, כריס רייט ודריל מונרו השתלטו על המשחק, הובילו את המארחת לריצת 0:16 וליתרון ראשון במשחק. טוני גפני החזיר את הירושלמים לתמונה עם כמה נקודות חשובות, שמנעו מהקבוצה של דרוקר לברוח. מאט ג'נינג ובר טימור היו אלו שהחזירו את היתרון הקטן לירושלים - 50:54 בסוף הרבע.

רבע 4

שתי הקבוצות התחילו להפציץ, מונרו נכנס לזון מצד אחד כשג'נינג היה מצוין בצד השני. ראשל"צ עלתה ליתרון וכרגיל, דונטה סמית' לקח על עצמו את המשחק והחזיר את ירושלים למשחק. דריל מונרו החטיא קליעת עונשין קריטית בסיום, אך ראשון קיבלה עוד הזדמנות לנצח, אך מארק ליונס החטיא עם הבאזר ושלח את המשחק להארכה. 72:72.

דונטה סמית' ובר טימור שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
דונטה סמית' ובר טימור בטירוף/ברני ארדוב

הארכה 1

הנקודות הפסיקו להגיע והלחץ שיחק תפקיד. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הטבעת. פישר וג'נינג היו היחידים שהצליחו לאגור נקודות לירושלים, מונרו היה האיש של המארחת. ג'נינג החטיא זריקה קריטית ושלח את המשחק להארכה נוספת. 78:78 בסיום.

אי ג'יי רולנד שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
משחק משוגע. רולנד/ברני ארדוב

הארכה 2

מונרו, שהיה ענק, השתלט על המשחק בצוותא עם מארק ליונס וקלע סלים קריטים בהתקפות עומדות. דונטה סמית' ניסה לקחת את המשחק על עצמו, אך בניגוד לכל כך הרבה משחקים בעבר, לא צלח. יותם הלפרין ראה את רוב המחצית השנייה וההארכה מהספסל, מאט ג'נינג לא עמד בלחץ ומי שנזרק למערכה היה ג'וש דאנקן, שפתח טוב, אך התייבש דקות ארוכות. ליונס קלע 2 קליעות עונשין וסגר ערב גדול וניצחון נהדר לראשל"צ - 83:89 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully