וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחדות מפתיעה: אוהדי רומא ולאציו יחרימו את הדרבי הגדול

האולטראס של שתי היריבות המושבעות מבירת איטליה החליטו לשתף פעולה נגד החלטת המשטרה לפצל את היציעים שמאחורי השערים ולא ייכנסו לאולימפיקו (ראשון, 16:00, ספורט 5 ו-HD)

אוהדי רומא בדרבי מול לאציו. Giuseppe Bellini, GettyImages
צפו לדרבי פחות צבעוני הפעם. אוהדי רומא/GettyImages, Giuseppe Bellini

רומא ולאציו רצות בצמרת, שתיהן מגיעות אחרי ניצחונות חשובים באירופה, אבל הדרבי הגדול של בירת איטליה ייערך מחר (ראשון, 16:00, ספורט 5 ו-HD) באולימפיקו חצי ריק, וזאת בשל חרם משותף של אוהדי שתי היריבות המושבעות. הצפי הוא להגעתם של כ-35 אלף צופים בלבד, לאחר שארגוני האולטראס משני המחנות החליטו להחרים את הדרבי בעקבות הוראת המשטרה לפצל את היציעים מאחורי השערים, בהם ממוקמים דרך קבע האוהדים השרופים.

ביציע הצפוני (קורבה נורד) יושבים אוהדי לאציו ואילו ביציע הדרומי (קורבה סוד) נמצאים אוהדי רומא. באקט יוצא דופן של אחדות נדירה, הודיעו ראשי האוהדים עוד בחודש שעבר כי הם מתכוונים להחרים את הדרבי, ואמש הבהירו כי יתמכו בשחקנים באימון המסכם וילוו את אוטובוס הקבוצה עד לאצטדיון, אך לא ייכנסו ליציעי סטאדיו אולימפיקו.

בצד המקצועי, לאציו לא שכחה את ההפסד 2:1 בדרבי הקודם שקבע כי רומא תסיים שנייה ותקבל את הכרטיס האוטומטי לליגת האלופות. סטפנו פיולי יחסר את הבלם סטפן דה פריי שעבר ניתוח בברכו וייעדר כחצי שנה, אך הוא אמר: "יש עלינו לחץ ונצטרך להתמודד איתו אם אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו יכולים להפוך לקבוצה גדולה. זה משחק חשוב מאוד עבור האוהדים ולכן גם עבורנו". רומא תחסר את מיראלם פיאניץ' המושעה, בעוד דניאלה דה רוסי ואדין דז'קו התאוששו וצפויים לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully