וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט בלתי אפשרי שליאונל מסי יפתח בקלאסיקו בעוד שבועיים"

הפרעוש מנסה להיות מוכן למפגש הגדול מול ריאל מדריד ב-21 לחודש, אך השבוע עוד התלונן על כאבים ונעזר בקביים כדי לרדת מהמכונית. באיטליה מדווחים: קאקה מועמד לחזק את בארסה

צילום מסך

בווידיאו: מסי יוצא מבית החולים לאחר הפציעה

שבועיים בדיוק נותרו עד למשחק הגדול של ספרד, הקלאסיקו הראשון של העונה בין ריאל מדריד לברצלונה ומי שאולי לא יהיה שם הוא הכוכב הגדול של אלופת ספרד ואירופה, ליאו מסי, שעדיין מתקשה להתאושש מהפציעה.

מסי מושבת מאז נפגע לפני כחודש וחצי בניצחון על לאס פלמאס ולמרות שבארסה מסתדרת מצוין כרגע גם בלעדיו, הרי שבקלאסיקו, ובאופן כללי, היא צריכה אותו מאוד. אלא שכעת, מויסס יורנס מה"אס" כותב: "יהיה מאוד מסובך, אם לא לומר בלתי אפשרי עבור מסי לפתוח בקלאסיקו".

מרגע הפציעה, המטרה המרכזית של בארסה ושל הפרעוש הייתה להכשיר אותו במיוחד למשחק הזה, אולם השבוע מסי עדיין התלונן על כאבים ואף נצפה במתחם האימונים של הקבוצה כשהוא נאלץ להיעזר בקביים על מנת לרדת מהמכונית, מראה לא מעודד עבור מי שרוצה להיות על כר הדשא בעוד 14 ימים. גם אם איכשהו מסי יהיה כשיר למשחק, הסיכוי שיעלה בהרכב קלוש וייתכן כי הוא ישולב רק לקראת הסיום אם יהיה צורך בכך.

בינתיים, במסגרת הניסיונות של ברצלונה להתחזק בינואר הקרוב, לאחר שהעונש שקיבלה מפיפ"א יסתיים, צץ שם מסקרן חדש כמועמד אפשרי לקבוצה. אתר "קאלצ'יו מרקטו" האיטלקי טוען כי קאקה, ששיחק בתקופה האחרונה באורלנדו סיטי מה-MLS, שם העונה הסתיימה ותחודש רק במרץ, עשוי להגיע בהשאלה קצרה לקטאלוניה. קאקה מעוניין לשמור על כושר עד שתצא לדרך העונה הבאה בארצות הברית והוא עשוי לשוב לכדורגל הספרדי, לאחר שכמובן שיחק בלי יותר מדי הצלחה בריאל מדריד בעברו.

קשר ריאל מדריד קאקה חוגג שער. רויטרס
בריאל זה לא עבד, בבארסה יצליח? קאקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully