וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הגדול של כוכבי העבר של יונייטד: הקבוצה שריגשה את אנגליה

סלפורד סיטי מהליגה ה-7, השייכת לאחים נוויל, ריאן גיגס, פול סקולס וניקי באט, הדיחה מהגביע את נוטס קאונטי מהליגה ה-4 עם 0:2 במשחק ששודר ב-BBC. צפו בכוכבי "מחזור 92'" חוגגים ביציע

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: השער הנהדר של ריצ'י אלן והתגובה של החבר'ה ביציע

הגביע האנגלי תמיד היה מקום בו חלומות נהדרים מתגשמים ואתמול (שישי), נפלה במסגרת הסיבוב הראשון (שאחרי שלבי המוקדמות) אחת מהפתעות העונה בממלכה, כאשר סלפורד סיטי הקטנה והצנועה מהליגה השביעית הדיחה את נוטס קאונטי מהליגה הרביעית עם 0:2 ביתי.

דני וובר, שגדל במנצ'סטר יונייטד אך שיחק במדיה רק פעמיים בגביע הליגה, כבש את הראשון 18 שניות מפתיחת המחצית השנייה כאשר הכניע את שוער נוטס, רוי קארול, גם הוא יוצא השדים האדומים. ריצ'י אלן הכפיל עם שער אדיר אחרי מבצע סולו יפהפה בדקה ה-73. אלא שמעבר לעוד ניצחון מפתיע של קבוצת חובבים מליגה נמוכה על יריבה הרבה יותר חזקה ממנה, ההעפלה של סלפורד משכה אמש את תשומת הלב של רבים באנגליה בשל העובדה שמדובר בקבוצה מיוחדת מאוד, זו ששייכת לבני "מחזור 92'" האגדי של מנצ'סטר יונייטד: ריאן גיגס, פול סקולס, האחים גארי ופיל נוויל וניקי באט.

החמישה, שנותרו חברים קרובים גם לאחר שהשנים הארוכות והמשותפות שלהם ביונייטד הסתיימו, רכשו את המועדון הצנוע מפרברי העיר מנצ'סטר בקיץ שעבר ומאז אף הספיקו למכור 50 אחוז ממנו לבעלים של ולנסיה, פיטר לים, המיליארדר הסינגפורי. לאחר הרכישה, גיגס הצהיר כי הקבוצה שואפת להעפיל לצ'מפיונשיפ תוך 15 שנים ואחרי המשחק של אתמול, שאף שודר ב-BBC, לא פחות, בשל העניין שסביבו, נראה שהכיוון נכון.

פול סקולס חוגג עם שחקני סלפורד סיטי. Chris Brunskill, GettyImages
סקולס בלב החגיגה בחדר ההלבשה/GettyImages, Chris Brunskill

ביציעים אתמול ניתן היה לראות את גארי נוויל, באט וסקולס. נוויל אף אמר: "המטרה של המועדון היא להגיע לשלבים האלה בגביע בכל שנה. לזכות בגביע זה רק חלום, אבל מי יודע מה יהיה בעתיד? נוטס לא שיחקה טוב, אבל זה בגלל שאנחנו היינו מדהימים. לשום קבוצה לא היה קל נגדנו במשחק כזה".

סלפורד החלה את דרכה בגביע העונה אי שם בסיבוב המוקדמות הראשון, עם 1:1 ביתי ו-0:5 בחוץ בגומלין על וויטבי טאון, גם היא מהליגה השביעית. בסיבוב המוקדמות השני היא ניצחה 1:2 בבית את קורזון אשטון מהליגה השישית ובסיבוב המוקדמות השלישי שוב נזקקה למשחק חוזר, כאשר אחרי 1:1 ביתי מול בראדפורד פארק אווניו מהליגה השישית, ניצחה 0:1 בחוץ בהארכה. בסיבוב הרביעי, האחרון לפני ההגרלה הראשית של הגביע, סלפורד הדיחה את סאות'פורט מהליגה החמישית עם 0:1 ואמש כאמור, התעלתה על עצמה.

כעת, סלפורד תוגרל לסיבוב השני של הגביע, שם תוכל לפגוש 83 יריבות ומתוכן, שוב קבוצות מהליגה השלישית או הרביעית באנגליה. אם תדהים פעם נוספת ותעלה לשלב השלישי, היא עשויה להיתקל אפילו במנצ'סטר יונייטד, אבל עוד חזון למועד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גארי נוויל ניקי באט חוגגים עם שחקן סלפורד סיטי ריצ'י אלן. Chris Brunskill, GettyImages
תפסו תמונה. נוויל ובאט עם הכובש ריצ'י אלן/GettyImages, Chris Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully