וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפיטורים? "דייויד מויס כנראה יהיה בבית כבר בשבוע הבא"

המנג'ר שכשל ביונייטד נמצא על סף פיטורים מסוסיאדד, שהפסידה 2:0 ללאס פלמאס וצללה לתחתית: "זה כישלון חרוץ. נראה שהוא פשוט מנג'ר לא טוב". מויס עצמו טוען: "אני רגיל לזה ולא מודאג"

דייויד מויס מאמן ריאל סוסיאדד. AP
הקריירה ממשיכה להידרדר. מויס/AP

המחזור ה-11 בליגה הספרדית נפתח אמש (שישי) עם משחק בודד, בו לאס פלאמס השיגה את ניצחונה השני בלבד העונה, 0:2 על ריאל סוסיאדד. בעקבות ההפסד, סוסיאדד נמצאת כעת במקום ה-16 עם תשע נקודות בלבד במאזנה, כמות זהה לזו של לאס פלמאס, שמצויה מתחת לקו האדום.

דייויד מויס, שפוטר לפני כשנה וחצי ממנצ'סטר יונייטד אחרי עונה איומה, אמור להשלים שנה כמאמן ריאל סוסיאדד ביום שלישי הקרוב, אלא שיכול מאוד להיות שזה לא יקרה, שכן בספרד ובאנגליה משוכנעים כי מויס, שניצח רק 12 פעמים ב-42 משחקים בתפקיד ומחזיק ב-28.57 אחוזי הצלחה, יפוטר בקרוב מאוד.

למויס יש חוזה עד לסיום העונה הנוכחית, אך ב"סקיי ספורטס" נכתב לאחר המשחק אתמול: "הלחץ סביב המאמן ממשיך לעלות. עוד לפני המשחק הוא ספג אש בגלל שלא ניצח אף משחק ביתי העונה וצלל לתחתית".

מויס עצמו אמר בסיום: "כל מאמן בעולם היה מודאג מהמצב אליו נקלענו, אבל אני לא. אני רגיל לזה. העונה עוד ארוכה ואני מאמין בשחקנים שלי, אך הם חייבים להראות את האיכויות שלהם ולשחק טוב יותר".

בילי הייזלי מ"דד ספין" כתב: "סוסיאדד היא אחת הקבוצות המוכשרות בספרד, אך מה שנראה כמו שילוב מעניין בין המועדון לבין מויס הפך לכישלון חרוץ. הסקוטי יאבד את המשרה שלו בקרוב מאוד וכנראה יהיה בחזרה בבית כבר בשבוע הבא. התקופה שלו בספרד כושלת כמו התקופה שלו ביונייטד ואפילו עצובה יותר. ביונייטד היו לו תירוצים מוכנים מראש כמו סגל מזדקן שהוא ירש, שחקנים בלי מוטיבציה ולא בכושר ומחסור ברכש, אבל עכשיו נראה שהוא פשוט, איך לומר, מנג'ר לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully