וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון רואה בקווין לאב אתגר, הוא לקח אותו כפרויקט שלו העונה"

בתקשורת האמריקאית פורסמה כתבה שצוללת אל תוך מערכת היחסים הסבוכה בין צמד הכוכבים: "ג'יימס עשה הכל כדי להביא אותו, ואז לא התנהג אליו יפה כשהגיע". ומה יש לבלאט להגיד בנושא?

AP

בווידאו: קווין לאב מדבר על היחסים עם לברון ג'יימס

היחסים בין לברון ג'יימס וקווין לאב היו מקור לעניין רב בתקשורת האמריקאית מאז הפורוורד הנהדר הצטרף לקאבס בקיץ שעבר. מאז היו לא מעט חילוקי דעות, מסרים תקשורתיים, פציעות, עליות ומורדות, אך אם לשפוט על פי פתיחת העונה, הקשר בין צמד הכוכבים סוף סוף מוצלח.

היום (שישי), בכתבה ב"ביקן ג'ורנל", עסקו בנושא באופן נרחב. בין היתר, נכתב כי "לברון היה מתוסכל מלאב בעונה שעברה, וחלק מזה מתחיל להשתנות. לברון העריץ את לאב במשך שנים. כשהודיע שהוא חוזר לקליבלנד, אחת השיחות הראשונות שהוא עשה היתה ללאב, שלא היה מרוצה במינסוטה. אבל מרגע שלאב הגיע, היחסים החללו להתקרר. ג'יימס עשה הכל כדי להביא אותו, ואז לא התייחס אליו כל כך יפה כשהגיע".

מדוע? בין היתר משום ש"לברון היה מתוסכל בגלל שלאב הגיע לא בכושר. הוא לא היה השחקן לו ג'יימס ציפה. לברון מת על כישרון ואוהב אוהב לשחק לצד שחקני-על. המצב הבריאותי של לאב מנע ממנו להיות כזה, ועל כן לברון התקרב יותר לקיירי אירווינג ולאב לא התאים למערכת".

במהלך הקיץ נפגש לאב עם לברון במטרה לשנות את המצב. "הוא רצה תפקיד גדול יותר במערכת, אבל זה לא היה אולטימטום, הוא כבר החליט לחתום על חוזה מקסימום. ג'יימס הקשיבה והסכים. לאב רצה תפקיד גדול יותר, אך לברון נותן לו אותו. הוא אוהב אתגרים, ואנשים בתוך המערכת מאמינים שלקח את לאב כפרויקט שלו העונה".

שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב (ימין) לברון ג'יימס (שמאל). AP
ועכשיו, הכל טוב? לאב ולברון/AP

גם דיוויד בלאט צוטט במאמר כאומר: "חלק מהאנשים לא רואים איך לברון משפיע על החברים שלו לקבוצה ועל שטף המשחק פשוט דרך הבנה של מה עוזר לשחקנים אחרים לתפקד טוב יותר. הוא גם מבין שזו עונה ארוכה, והוא צריך את השחקנים שלצידו. הוא כבר משחק ברמה של MVP, אבל הוא עושה זאת תוך כדי עזרה לחברים שלו לקבוצה, וזה אומר כמה גדול הוא".

קינג ג'יימס עצמו, אגב, אמר לא מזמן כי הוא מתכוון לשחק העונה 82 משחקים, אולם באתר Cleveland.com מפרסמים הערב כי לא כך יהיה הדבר: "הקאבס מתעקשים לפקח על מצבו הבריאותי, עד למצב בו הם מסתכלים על לוח המשחקים כדי להבין מתי יוכלו לתת לו לנוח. באופן מציאותי, הוא לא ישחק העונה 82 משחקים.

דיוויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. AP
מחמיא ל-MVP שלו. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully