וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון בקרב צמרת

6.11.2015 / 13:19

שתי הנציגות הנוספות של ישראל באירופה יפגשו למשחק חם בבית מכבי: הקבוצה של דרוקר תנסה לקטוע רצף של שנתיים ללא ניצחון נגד ירושלים שחסרה את ליאור אליהו הפצוע (20:00, ספורט 5)

one

המחזור החמישי בליגת העל ייצא לדרך מחר (שבת) עם המשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל ירושלים (20:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, עומר אסתרון ופיני רימון). שתי עונות מלאות עברו מאז ניצחו הכתומים את הקבוצה מהבירה, כשבעונה שעברה ניצחה הקבוצה של דני פרנקו את זאת של שרון דרוקר בכל שבעת המפגשים ביניהן. שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר הפסדים באירופה - ראשון לציון בבית לייניסי קרסניורסק והפועל ירושלים בחוץ לא.א.ק אתונה.

עד יום שבת שעבר הייתה מכבי ראשון לציון אחת משתי קבוצות בליגת העל עם מאזן מושלם, אלא שבשבוע הזה הספיקו הכתומים לספוג תבוסה בהרצליה, ואיבדו יתרון מבטיח ביורופקאפ בדרך להפסד ביתי ראשון. למרות ההפסדים, לקבוצה עדיין יש ביטחון מלא שניתן להפתיע את הפועל ירושלים, כשלא מעט שחקנים קיבלו פחות דקות מהרגיל במשחק באירופה. מי שהיה פחות טוב בשני המשחקים האחרונים הוא הפורוורד כריס רייט, שמצטרף ליכולת לא טובה של שון דאוסון וטוני יאנגר, שמתחילת העונה לא פוגע. בקבוצה מקווים כי רומרו אוסבי, שהיה נראה טוב יותר במשחק באירופה, יוכל לתרום משמעותית ולהוריד מהעומס שיש על דריל מונרו, מהזרים הטובים בליגה עד כה.

שחקן מכבי קרית גת דווין אוליבר מול שחקן מכבי ראשון לציון רומרו אוסבי. מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
יוריד מהעומס על מונרו? אוסבי/אתר רשמי, מכבי ראשון לציון

"מצפה לנו עוד משחק קשה מול קבוצה טובה עם ספסל עמוק, נצטרך להגיע מוכנים על מנת להשיג ניצחון", אמר הגארד מארק ליונס לקראת ההתמודדות, "אנחנו רוצים להמשיך להתקדם ולשחק את הכדורסל שלנו, עם אגרסיביות וקבוצתיות שאפיינו אותנו מפתיחת העונה".

הפועל ירושלים רשמה ביום רביעי את הפסדה השלישי ביורוקאפ מארבעה משחקים, והסתבכה בצורה קשה בקרב על העלייה לשלב הבתים השני. בבירה יודעים שהמשחק הגורלי באמת השבוע יתקיים ביום רביעי, כשהאדומים יארחו את קראסני אוקטיבר וולגוגראד למשחק שהפסד בו עשוי להפוך את משימת העלייה שלהם לקשה ביותר. בקבוצה ניסו מעט לצנן את האכזבה הגדולה מההפסד באתונה, בו שמטו יתרון בן 17 נקודות במחצית, ויודעים שניצחון חוץ קשה בראשון לציון יעשה את העבודה, וזאת ללא הפורוורד ליאור אליהו ששבר את האצבע בידו וייעדר בחודש הקרוב, מה שייאלץ את דני פרנקו לשחק ברוטציה שונה בשל החוק הרוסי. מי שאמור לקבל את הדקות הוא ג'וש דאנקן שממש לא מרשים מתחילת העונה עם 5.8 נקודות ב-12 דקות בליגה ו-4.8 נקודות ב-14 דקות בממוצע באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully