וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את שטוטגרט

הבווארים עם ניצחון 11 ב-12 מחזורים, בזכות שערים של אריאן רובן, דוגלאס קוסטה, רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר. וולפסבורג הפסידה 2:0 למיינץ, פ.צ. קלן ניצחה 1:2 את לברקוזן בדרבי

שחקני באיירן מינכן חוגגים, רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר, אריאן רובן. GettyImages
המשיכו לחגוג? שחקני באיירן/GettyImages

המחזור ה-12 בבונדסליגה, שיגיע לשיאו עם הרבירדרבי בין בורוסיה דורטמונד לשאלקה, נפתח אתמול עם ה-1:3 של הרטה ברלין מול האנובר בחוץ. באיירן מינכן המשיכה לדרוס בבית עם 0:4 על שטוטגרט. וולפסבורג המשיכה לאכזב עם הפסד 2:0 במיינץ, באייר לברקוזן הפסידה בדרבי 2:1 לפ.צ. קלן. בורוסיה מנשנגלדבאך נעצרה אחרי שישה ניצחונות עם 0:0 ביתי מול אינגולשטאדט. גם הופנהיים ואיינטרכט פרנקפורט נפרדו ב-0:0.

שחקני הרטה ברלין גנקי הרגוצ'י, סלומון קאלו. Stuart Franklin, GettyImages
שלושער גדול. קאלו חוגג עם הרגוצ'י/GettyImages, Stuart Franklin

האנובר - הרטה ברלין 3:1

המארחת פתחה את העונה רע מאוד כשהפסידה בחמישה מששת המשחקים הראשונים שלה, התאוששה עם שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים, והערב ירדה בחזרה לקרקע. סלומון קאלו הכריע את המפגש עם שלושער בדקות 33, 60 ו-87 (בפנדל), וסייע להרטה להתאושש מהתבוסה 4:1 בידי בורוסיה מנשנגלדבאך בשבוע שעבר. הירושי קיוטאקה רק צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-70.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
דוגלאס קוסטה שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם אריאן רובן. AP
דוגלאס קוסטה ורובן חוגגים/AP

באיירן מינכן - שטוטגרט 0:4

מישהו חשב שה-0:0 מול איינטרכט פרנקפורט במחזור שעבר יעצור את האלופה? כדאי שתחשבו שוב. מאז אותו תיקו, הצליחה באיירן מינכן להביס 1:5 את ארסנל בליגת האלופות והיום רשמה ניצחון ליגה מספר 11 ב-12 מחזורים עם 0:4 על שטוטגרט. בששת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה ובליגת האלופות, הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה 1:5, 0:5, 1:5, 0:4, 1:5 והיום 0:4. בסך הכול, 28 שערים בשישה משחקים. שטוטגרט ירדה אל מתחת לקו האדום עם 10 נקודות.

הראשון של באיירן מינכן הגיע בדקה ה-11 לאחר שדייגו קוסטה פרץ באגף ימין ויישר למרכז, שם המתין אריאן רובן שעם הבטן דחק פנימה את ה-0:1. שש דקות חלפו ודוגלאס קוסטה כבש בעצמו עם בעיטה מ-18 מטר אחרי בישול של תומאס מולר. השלישי הגיע בדקה ה-37 ושוב זה היה מולר שבישל יפה והשאיר את רוברט לבנדובסקי חופשי לחלוטין וזה 0:3. הרביעי הגיע בדקה ה-40 כשמולר נגח פנימה אחרי שהגיע ראשון לכדור שחזר מהמשקוף בעקבות נגיחה של ארתורו וידאל. 0:4 בסיום.

איברהימה טראורה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
טראורה מתוסכל/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - אינגולשטאדט 0:0

אחרי שישה ניצחונות ליגה ברציפות מאז הפך אנדרה שוברט למאמן הזמני בעקבות התפטרותו של לוסיאן פאברה, נעצרו הסייחים עם 0:0 ביתי מול אינגולשטאדט ורשמו תיקו ראשון אחרי 12 משחקים. גרניט ג'אקה שוב הורחק, כשספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-86.

יוליאן דראקסלר שחקן וולפסבורג. GettyImages
הורחק מוקדם. דראקסלר/GettyImages

מיינץ - וולפסבורג 0:2

הזאבים, שרשמו הפסד מביך 2:0 לפ.ס.וו בליגת האלופות, נוצחו גם בליגה אחרי שלושה ניצחונות ברציפות, עם 2:0 בחוץ מול מיינץ, שחזרה לנצח. יוליאן דראקסלר הורחק באדום מעורר מחלוקת בדקה ה-13, פאבלו דה בלאסיס כבש את הראשון בדקה ה-31 אחרי טעות של דייגו בנאליו ויונוס מאלי הכפיל בדקה ה-75.

משחקים נוספים:
באייר לברקוזן - פ.צ קלן 2:1
ללברקוזן: חאבייר הרננדס (33), קיריאקוס פפאדופולוס הורחק (53), לקלן: דומיניק מארו (17 ו-72)

הופנהיים - איינטרכט פרנקפורט 0:0

דרמשטאדט - המבורג 1:1
לדרמשטאדט: מרסל הלר (47), להמבורג: פייר מישל לאזוגה (29, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully