וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: איגור יובאנוביץ' עתר בדרישה להתאמן עם הקבוצה עד לשחרורו

5.11.2015 / 18:14

המגן שלא מתאמן מאז המחלוקת סביב נסיעתו לחו"ל דורש לעזוב בחלון ההעברות הקרוב, אך עד אז לקבל הזדמנות שווה לשחק, ועתר למוסד לבוררות. מחלוקת בין השחקן למועדון על גובה הפיצוי שהוצע לו

מגנה הזר של בני סכנין איגור יובאנוביץ' עתר היום (חמישי) למוסד לבוררות נגד המועדון, בדרישה להשתחרר מהקבוצה בחלון ההעברות הקרוב, אך עד אז להתאמן עם הקבוצה ולקבל הזדמנות שווה להיאבק על מקום בהרכב.

בעתירה, שהוגשה על ידי עורך הדין רן קידר מנציגות שחקני הכדורגל בישראל, דורש יובאנוביץ' לחזור לאימונים, לאחר שבשבועות האחרונים הוא מתאמן בנפרד מיתר השחקנים כ"מנודה".

איגור יובאנוביץ' שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יקבל שחרור מהמוסד לבוררות? יובאנוביץ'/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם אתמול בלעדית בוואלה! ספורט, יובאנוביץ' טוען שבפגרת הנבחרת ביקש לבקר את משפחתו במינכן ותחילה קיבל הסכמה של הצוות המקצועי, אלא שלאחר שרכש כרטיס טיסה הוא קיבל הודעה שיושב ראש המועדון מוחמד אבו יונס אוסר עליו לטוס. לטענת יובאנוביץ', לאחר שחאלד חלאיילה פנה לאבו יונס לבקשתו טען היו"ר שאין לו התנגדות לטיסה. ב-6 באוקטובר יובאנוביץ', טס, ומאז חזרתו ב-10 באותו חודש הוא אינו רשאי להתאמן.

יובאנוביץ' טוען שההנהלה לוחצת עליו לוותר על החוזה תמורת שתי משכורות, בעוד שלטענת אנשי המועדון הוצע לשחקן פיצוי בגובה שלוש משכורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully