וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: איגור יובאנוביץ' פנה לעורך דין, דורש להתאמן עם יתר הקבוצה

4.11.2015 / 11:15

המגן הסרבי טען כי ביקש מההנהלה לחזור לאימונים אך נתקל בסירוב. מנכ"ל הקבוצה: "אף אחד לא מנע ממנו כלום. הוא מקבל משכורות בצורה רגילה, ואילו הרכב והדירה נשארו אצלו. אם לא נגיע להסכמות, הוא יוקפא"

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של בני סכנין

מגנה הסרבי של בני סכנין, איגור יובאנוביץ', החל להתייעץ עם עורכי דין וכן שוחח עם גורמים בארגון השחקנים הישראלי וזאת כדי לבדוק מה האופציות המשפטיות העומדות לרשותו כדי לחייב את הקבוצה להחזירו לאימונים סדירים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יובאנוביץ' עורך אימוני ריצה בצד ואינו מורשה להתאמן ביחד עם הקבוצה. השחקן טוען שביקש לחזור לאימונים עם חבריו אך נתקל בסירוב כשכעת ייתכן והעניין ייכנס להליך משפטי שיכלול מכתב התראה לקבוצה. יובאנוביץ' עצמו מבין שהוא אינו בתוכניות ולחבריו אמר שמבחינתו זה בסדר, אך הוא אינו רוצה שכושרו ייפגע לקראת ינואר, ולכן הוא מעריך שימצא קבוצה חדשה.

כזכור, מקרים דומים התרחשו בעבר בהפועל תל אביב, מכבי חיפה וגם בעירוני קרית שמונה כששחקנים שלא היו בתוכנית לא הורשו להתאמן, אלא שהחוק חייב את אותן קבוצות להעמיד לשחקן מסגרת חלופית. המשמעות: אימון עם מאמן כושר או אימון עם קבוצת הנוער של המועדון.

מנכ"ל סכנין חאלד (דוכי) קאסום הבהיר את הדברים מנקודת מבטה של הקבוצה: "זה לא נכון שמונעים ממנו. דיברנו ורצינו להגיע לשחרור אבל הוא התעקש על סעיף מסוים ולא הגענו להבנות. הוא לא נפגע כלל, הוא מקבל משכורות בצורה רגילה והרכב והדירה נשארו אצלו. הסברתי לו שאם לא יגיע איתנו להסכמות נקפיא אותו פשוט".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully