וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלישע לוי חזר לתמונה, גם ראובן עטר מועמד לאמן

5.11.2015 / 21:52

המאמן שעזב בסיום העונה החולפת את הפועל באר שבע ולא חתם לבסוף בהפועל תל אביב, מעוניין לחזור לקווים. מול מכבי תל אביב בשבת יעמוד על הקווים גיא צרפתי: "מה שנוצר זו הזדמנות לכולם"

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי נתניה להפועל באר שבע

במכבי נתניה ממשיכים לחפש מאמן חדש לאחר ששלומי דורה פוטר השבוע מהקבוצה. היו"ר דורון אוסידון מעוניין בראובן עטר, אולם גם שמו של אלישע לוי, שלא אימן מאז עזב את הפועל באר שבע בסיום העונה שעברה, חזר לתמונה. לוי היה המועמד הראשון של אוסידון ותחילה אמר שהוא מעוניין ללכת לנבחרת אם תהיה סיטואציה כזו. שמו של לוי נקשר השבוע גם עם הפועל תל אביב, אך ההתנגדות של האוהדים להחתמתו מנעה את המהלך. הוא מעוניין לשוב אל הקווים וייתכן כי יצטרף לנתניה.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יגיע לעיר היהלומים. לוי/קובי אליהו

במקביל, נמשכות ההכנות במועדון למשחק בשבת מול מכבי תל אביב כאשר גיא צרפתי יהיה זה שיעמוד על הקווים. צרפתי מעביר את האימונים ומקיים לא מעט שיחות עם השחקנים. הוא נוהג לחלק כל פעם את הקבוצה לחלקים ולהתמקד בשיחה אישית עם שחקנים המשתייכים לאותם תפקידים במגרש.

באסיפה קצרה שערך צרפתי עם השחקנים הוא אמר: "מה שנוצר כאן עכשיו הוא הזדמנות עבור כל אחד מכם. קחו את ההזדמנות הזו למקום טוב וחיובי".

הלוואה בסך 7.5 מיליון שקל אמורה להיכנס לקופת המועדון מחר (שישי), אבל כבר היום הועברו לטובת השחקנים משכורות אוקטובר וחצי מספטמבר שהיתה מעוכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully