וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הגיש בקשה לאירוח יורובאסקט 2017, התשובה: ב-12 בדצמבר

5.11.2015 / 15:17

ישראל היא אחת מהמועמדות לארח משחקים בשלב הבתים של הטורנירבעוד כשנה וחצי בצוותא עם טורקיה, רומניה, פינלנד ופולין. אפשרות: אירוח שלב הבתים וחלק משמינית הגמר. עלות הזיכיון כשני מיליון יורו

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. AP
יקבל טורניר ביתי? אדלשטיין/AP

האם יורובאסקט 2017 ייערך בישראל? איגוד הכדורסל הגיש היום (חמישי) בקשה רשמית לאירוח משחקים בשלב הבתים של הטורניר שייערך בעוד כשנה וחצי.

ישראל היא אחת מ-5 מדינות שהגישו הצעה כשהמועמדות הנוספות הן פינלנד, פולין, רומניה וטורקיה. בעבר אגב, הועלתה האפשרות שישראל וטורקיה יארחו את הטורניר ביחד. ההחלטה הסופית תתקבל ב-12 בדצמבר.

אירוח הטורניר על ידי מדינה אחת היא רק אופציה אחת העומדת בפני פיב"א אירופה כשהאופציות הנוספות הן אירוח בית אחד בשלב הבתים, או אירוח של בית אחד בשלב הבתים ואת שלב הסיום משמינית הגמר. בפיב"א נוטים לפזר את האליפות בין מדינות, כך שייתכן בהחלט שישראל תקבל אירוח של בית אחד. אם ישראל תזכה לארח את הטורניר, העלות של הזיכיון עומד על כ-2 מיליון יורו.

האיגוד הגיש בשנים האחרונות, ללא הצלחה, בקשה לארח בית אחד באליפות אירופה 2015, ולקבל כרטיס חופשי לאליפות העולם. איגוד הכדורסל כבר ביקש תמיכה כספית ממנהל הספורט כדי לארח את הטורנירים, וככל הידוע לוואלה ספורט, במנהל הספורט נתנו אישור עקרוני להגיש את הבקשות.

כזכור, ישראל הגישה בקשה לארח גם את אליפות אירופה לעתודה ולנוער דרג א', אליפות אירופה לנשים ולנערות, והטורניר הקדם אולימפי. ישראל אירחה בעבר את אליפות אירופה לנשים, ובשנים האחרונות את אליפות אירופה לנוער דרג ב' ואליפות אירופה לנערות דרג ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully