וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עופר רון חוזר לתפקיד עוזר המאמן

5.11.2015 / 12:09

העוזר הוותיק, ששימש בתפקיד במשך שלוש שנים תחת ארז אדלשטיין, ישלים את צוות האימון של האדומים לצידו של שרון אברהמי, שהחליף השבוע את עודד קטש שפוטר

one

בווידאו: הפועל תל אביב מפסידה לעירוני נהריה

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) על מינויו של עופר רון לתפקיד עוזר המאמן של שרון אברהמי. רון, ששימש כעוזרו של ארז אדלשטיין בשלוש השנים של מאמן נבחרת ישראל כמאמן האדומים, היה מועמד בכיר לתפקיד עוזר המאמן של עודד קטש במהלך הקיץ האחרון, אך לבסוף הוחלט להביא את אברהמי, שמונה השבוע לתפקיד לאחר פיטוריו של קטש מהפועל.

במהלך הקיץ האחרון שימש רון כעוזרו של דן שמיר בנבחרת העתודה, והשניים הובילו את הנבחרת להצלחה יחסית באליפות אירופה דרג א'. רון, שהוגדר בהודעתם של האדומים כ"דמות אהובה ומוערכת במועדון ובקרב אוהדי הקבוצה", יגיע כבר היום לאימון לצידו של אברהמי.

הפועל תל אביב פתחה את העונה הרביעית שלה מאז שבה לליגת העל ברגל ימין עם ניצחון חוץ על עירוני נס ציונה, אך מאז החלו הדברים להסתבך. האדומים הפסידו בבית למכבי ראשון לציון, למרות שהוליכו ביתרון משמעותי לקראת הסיום, נוצחו על ידי מכבי חיפה ברוממה, וביום שני האחרון הגיעו לשיא שפל חדש עם הפסד 80:75 לעירוני נהריה, דווקא לאחר שהובילו ב-22 הפרש במהלך המחצית הראשונה.

הקבוצה יוצאת למשחק חשוב נגד הפועל אילת ביום שני הקרוב, ללא רביב לימונד הפצוע, כשגם מתן נאור נמצא בספק קל בשל פציעה בעין. בקבוצה מגדירים דווקא את שני המשחקים שיבואו לאחר ההתמודדות הדרומית כקריטיים - משחק חוץ נגד מכבי אשדוד של צביקה שרף, ומשחק ביתי נגד העולה החדשה מכבי קרית גת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully