וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלג'יריה טוענים: יאסין ברהימי זייף את הפציעה כדי לא לטוס לישראל

מופתעים? במדינה טוענים שהקשר כלל לא פצוע, ומרוצים מכך שלא הגיע לחיפה. טייו: "כיף להבקיע, אבל הכי חשוב שניצחנו". אבנדרו: "התוצאה? אני מרוצה מהדרך, אנחנו גאים מאוד"

שחקן פורטו, יאסין ברהימי. GettyImages
זייף? ברהימי/GettyImages

אחד משחקניה הבולטים של פורטו העונה, יאסין ברהימי, לא הגיע עם קבוצתו לישראל למשחק מול מכבי תל אביב בליגת האלופות. בפורטוגל טענו שהקשר האלג'יראי נפצע ולכן לא הגיע לארץ הקודש, אך במדינתו טוענים אחרת. על פי מספר דיווחים, הקשר זייף את הפציעה רק כדי לא להגיע לישראל, ומרוצים מכך מאוד. "ברהימי הוכיח נאמנות, הוא עשה את מה שהתבקש לעשות", כתבו בתקשורת המקומית.

הניצחון בתל אביב לא היה עניין של מה בכך עבור הפורטוגלים, ובאתרים השונים במדינה מרוצים מהתוצאה, אך גם מהדרך. פורטו הציגה משחק טוב, שלטה במגרש ויצאה מחיפה כשידה על העליונה, בתקווה לסיים במקום הראשון בבית.

"ידענו שיהיה משחק קשה", הודה אנדרה אנדרה. "מכבי תל אביב בבית, לעיני הקהל הביתי, היא קבוצה חזקה. למרות זאת, שלטנו במשחק, הנענו כדור ושיחקנו עם ביטחון. אנחנו רוצים את המקום הראשון בבית ולכן היה חשוב לחזור עם שלוש נקודות גם מתל אביב".

"תמיד כיף להבקיע, אבל כמובן שזה לא משנה, מה שחשוב הוא שניצחנו", הוסיף כריסטיאן טייו. "הצגנו משחק נהדר. ידענו לנצל את השטחים הריקים ואיך לפצח את ההגנה של מכבי תל אביב. אפשר להגיד שפשוט שיחקנו נכון". "היה ערב מצוין, ולא רק בגלל התוצאה", הודה אבנדרו. "אמנם ניצחנו שוב במפעל החשוב ביבשת, אך צריך להסתכל על הדרך שבה שיחקנו. אנחנו מאוד גאים".

אנדרה אנדרה שחקן פורטו חוגג. ברני ארדוב
מרוצה. אנדרה אנדרה חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully