וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנדר: "המשחק מול באמברג הוא אחד החשובים ביותר עבורנו"

5.11.2015 / 8:47

פורוורד מכבי תל אביב מתכונן למפגש עם הגרמנים (20:00, שידור ישיר בוואלה ובאפליקציות): "נצטרך להציג במשחק מנטליות חזקה ולהראות הגנה חזקה. באמברג קבוצה קשוחה שנמצאת בכושר מצוין ומשחקת כדורסל טוב. נגיע דרוכים"

ניב אהרונסון

בווידאו: אירוע ההשקה של מכבי תל אביב לקראת באמברג

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 20:00, שידור ישיר בוואלה ספורט ובאפליקציות) בגרמניה מול באמברג במסגרת המחזור הרביעי של היורוליג. לא מעט לחץ שרר במועדון הצהוב בשבועות האחרונים לאחר ההפסדים שספגו, כשהמאמן גיא גודס מודע היטב שהפסד יעורר מחדש את הלחץ בקבוצה.

הצהובים השיגו שני ניצחנות רצופים, על הפועל חולון ודינמו ססארי. ויטור פבראני לא הצטרף לנסיעה לאחר שבמכבי ביקשו ממנו לארוז את חפציו והוא צפוי לעזוב את הארץ כשיסתיימו ההליכים הפורמליים עם סוכנו לגבי סיום חוזהו. גם הגרמנים לא מקלים ראש במשחק הערב. מאזנה של באמברג עומד על 2:1, כשאת ההפסדים ספגה הקבוצה הגרמנית מול צסק"א ומלאגה.

אמבקווה: "המשחק נגד באמברג יוכל להוציא אותנו לדרך חדשה"

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. ניב אהרונסון
"בכל פעם שמפסידים כמה משחקים ברצף זה גורם ללחץ". בנדר/ניב אהרונסון

דראגן בנדר אמר לוואלה ספורט לקראת ההתמודדות:"המשחק מול באמברג הוא אחד המשחקים החשובים עבורנו. נצטרך להציג במשחק מנטליות חזקה ולהראות הגנה חזקה. ניאבק וניתן הכול כדי לצאת משם עם ניצחון. עם זאת, אנחנו יודעים שזה הולך להיות משחק לא קל, באמברג היא קבוצה קשוחה. הם נמצאים בכושר מצוין ומשחקים כדורסל טוב, אבל גם אנחנו נגיע דרוכים".

לשאלה באשר ללחץ במכבי בעקבות ההפסדים אמר בנדר: "בכל פעם שמפסידים כמה משחקים ברצף זה גורם ללחץ, זה טבעי, אבל הוכחנו בניצחונות האחרונים שאנחנו בדרך הנכונה וצריך להמשיך במגמה הזאת. לכן אנחנו גם רוצים להתחיל בזה הערב מול באמברג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully