וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבקווה: "המשחק נגד באמברג יוכל להוציא אותנו לדרך חדשה"

4.11.2015 / 19:07

שחקן הפנים של מכבי תל אביב נחוש לחגוג ניצחון שני ביורוליג מול באמברג (ה', 20:00, ישיר בוואלה): "היה לחץ לאחרונה, אבל במועדון כמו מכבי תמיד יש לחץ". טרינקיירי: "נצטרך לנצח כדי לעלות לטופ 16"

בווידאו: מכבי תל אביב אירוע השקה לקראת באמברג

טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אופטימי. אמבקווה/ברני ארדוב

לאחר שהשיגו שני ניצחנות על הפועל חולון ודינמו ססארי באירופה, במכבי תל אביב רוצים להמשיך במומנטום החיובי כשיתמודדו מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בוואלה ספורט) בגרמניה מול באמברג במסגרת שלב הבתים ביורוליג. במכבי מגדירים את המשחק כ"משחק שבו אנו חייבים לנצח אם אנחנו רוצים להתמודד באירופה". כפי שפרסמנו, ויטור פבראני לא הצטרף לנסיעה לאחר שבמכבי ביקשו ממנו לארוז את חפציו והוא צפוי לעזוב את הארץ כשיסתיימו ההליכים הפורמליים עם סוכנו לגבי סיום חוזהו.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרבה לחץ על הכתפיים שלו. גיא גודס/ברני ארדוב

מי ששיחק במדי באמברג בעונה שעברה הוא טרבור אמבקווה, שאומר: "המשחק הזה מאוד חשוב עבורנו. זה משחק שכולנו יודעים שאנחנו צריכים לנצח ולהמשיך ביכולת שהצגנו מול ססארי, אבל גם אם זה לא יהיה פשוט, אנחנו חייבים לתת הכול ולחזור עם ניצחון. באמברג היא קבוצה קשוחה ומחוברת ונמצאת בתקופה מצוינת. הם משחקים כדורסל טוב וכמעט הפתיעו את צסק"א בחוץ, וכולנו יודעים עד כמה צסק"א מוכשרת. נצטרך להגיע אגרסיביים, לא לאבד כדורים ולשמור כמו שצריך".

על התקופה האחרונה במכבי הוסיף אמבקווה: "היה לחץ, אבל תמיד יש לחץ בקבוצה כמו מכבי תל אביב, בטח עם קהל גדול כזה שיש לו ציפיות גדולות מהמועדון. לא שיחקנו טוב בשבועות האחרונים, אבל אנחנו מקצוענים וידענו שאנחנו צריכים לתקן את זה ועשינו את זה בעיקר בהגנה. ספגנו 100 נקודות מול צסק"א, ההגנה שלנו הייתה רעה מול ירושלים, אז חייבים להציג הגנה טובה. אני בהחלט חושב שהמשחק הזה יוכל להוציא אותנו לדרך חדשה. ניצחנו את ססארי, אנחנו נראים יותר טוב ואני מאמין שזו בהחלט יכולה להיות נקודה לשינוי עבורנו לקראת ההמשך".

ניקוס זיזיץ' שחקן באמברג. Mikhail Serbin, GettyImages
עם מאזן 2:1. ניקוס זיזיץ'/GettyImages, Mikhail Serbin

מאזנה של באמברג עומד על 2:1, כשאת ההפסדים ספגה הקבוצה הגרמנית מול צסק"א ומלאגה. אנדראה טרינקיירי, מאמן היריבה, נשמע דרוך: "כל משחק בית שלנו חשוב וצריך לנצח במשחקי הבית כדי לעלות לטופ 16. מכבי היא קבוצה שזכתה לא פעם ביורוליג, ולכן מדובר בהתמודדות מאוד לא קלה. אנחנו צריכים להציג את הרמה הכי גבוהה שלנו במשחק מחר. כולם צריכים להציג יכולת טובה, אם זה המאמנים, השחקנים והקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully