וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר: "המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת", ונגר: "היינו חלשים בהגנה"

כוכב באיירן מינכן, שכבש צמד ב-1:5 מול ארסנל, נשמע מרוצה בסיום. מוריניו התרגש מהקהל של צ'לסי: "אני לא יודע איך להודות להם". ניימאר, ששוב היה מצוין: "אני נמצא בכושר מצוין, מקווה להמשיך כך"

מרטסאקר מתוסכל אחרי ערב אומלל/GettyImages

המחזור הרביעי בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם המשחקים בבתים ה'-ח'. ארסנל הובסה 5:1 על ידי באיירן מינכן ותזדקק להרבה מזל כדי לעלות לשמינית הגמר לאחר שאולימפיאקוס ניצחה 1:2 בבית את דינמו זאגרב. צ'לסי עשתה את שלה עם 1:2 דרמטי מול דינמו קייב. רומא עשתה צעד חשוב במאבק על העלייה לשמינית הגמר לאחר שניצחה 2:3 את באייר לברקוזן, שנותרה בעשרה שחקנים. ברצלונה טיילה ל-0:3 על באטה בוריסוב. זניט עשתה את שלה עם 0:2 על ליון בחוץ, גנט השיגה שלוש נקודות עם 0:1 מול ולנסיה.

שחקני באיירן מינכן. GettyImages
איזה קונצרט/GettyImages

המספרים

* זו הפעם הראשונה שארסנל סופגת חמישה שערים במשחק אחד בליגת האלופות. זו הייתה ההופעה ה-165 של התותחנים במפעל.

* זניט מוסקבה עלתה כבר לשמינית הגמר והיא הקבוצה הרוסית השנייה שמבטיחה את עלייתה לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי ארבעה משחקים בשלב הבתים. הקודמת הייתה ספרטק מוסקבה ב-1995/96.

* צ'לסי השיגה בארבעה משחקים בליגת האלופות את כמובת הנקודות שהשיגה בשמונת המשחקים האחרונים שלה בפרמיירליג: 7.

* וויליאן מצ'לסי הפך לשחקן הראשון שכובש שלושה שערים מכדורים חופשיים ישירים בעונה אחת בליגת האלופות מאז כריסטיאנו רונאלדו ב-2009/10.

* 17 מ-20 השערים האחרונים של ברצלונה בכל המסגרות נכבשו על ידי לואיס סוארס (9) או ניימאר (8).

* עם השער שלו הערב, השתווה אריאן רובן לרובין ואן פרסי ככובש ההולנדי השלישי בטיבו בליגת האלופות בכל הזמנים. במקום הראשון נמצא רוד ואן ניסטלרוי עם 56 שערים, רוי מקאי ופטריק קלויברט שניים עם 29 שערים כל אחד.

* רומא לא הצליחה לשמור על רשת נקייה באף אחד מ-26 המשחקים האחרונים שלה באירופה. רק ואלטה המלטזית (29) וקולריין מצפון אירלנד (28) עדיין מקדימות אותה.

* ה-0:3 של באיירן מינכן במחצית מול ארסנל הייתה הפעם הראשונה בה קבוצה גרמנית מובילה בהפרש של שלושה שערים מול קבוצה אנגלית במחצית. פעמיים הובילו קבוצות אנגליות מול קבוצות גרמניות בהפרש של שלושה שערים אחרי 45 דקות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
אוהבים שערים עצמיים. מוריניו/GettyImages

* זו הייתה הפעם השנייה בתולדות ארסנל בליגת האלופות בה היא יורדת למחצית בפיגור של שלושה שערים. הפעם הקודמת הייתה מול אינטר ב-2003, גם אז זה היה 3:0.

* צ'לסי נהנתה משער עצמי בליגת האלופות בפעם העשירית ועברה את מנצ'סטר יונייטד (9). רק ריאל מדריד (12) מובילה עליה.

* תומאס מולר (32 שערים) עבר את קרל היינץ רומניגה (30) ככובש המצטיין של באיירן מינכן בכל הזמנים באירופה. מהמקום הראשון, בו נמצא גרד מולר עם 69 שערים, תומאס מולר עדיין רחוק מאוד.

* רוברטו לבנדובסקי כבש בכל אחד משמונת משחקי הבית שלו עבור באיירן מינכן והנבחרת העונה (16 שערים).

* תומאס ורמאלן הוא השחקן השני ששיחק באייאקס, ארסנל וברצלונה בליגת האלופות. קדם לו מארק אוברמארס.

* אנדרס אינייסטה (110 הופעות) עבר את גארי נוויל ופאולו מאלדיני (109 הופעות כל אחד) ועלה למקום השביעי בטבלת ההופעות בליגת האלופות עבור קבוצה אחת.

* ג'ון טרי פתח בהרכב צ'לסי בפעם ה-107 בליגת האלופות והפך לאנגלי בעל כמות ההופעות בהרכב הגדולה ביותר כשהוא עובר את פול סקולס (106), גארי נוויל ואשלי קול (103) ודייויד בקהאם (98).

בלם ארסנל פר מרטסאקר אמר לאחר המשחק: "הם כבשו מוקדם מדי בשבילנו ונכנסו לתוך הקצב שלהם, זה היה יותר מדי קשה בשבילנו לחזור למשחק. היה מאכזב מאוד מבחינתנו כי הם כבשו מוקדם. אנחנו צריכים לנצח בשני המשחקים שנותרו ולהשיג שני שערים נגד אולימפיאקוס ביוון, אבל זה לא גמור וכך נתייחס לזה. אנחנו צריכים להתאושש מזה ולהרחיק מעצמנו כל אנרגיה שלילית". ארסן ונגר הוסיף: "חייבים לתת קרדיט לבאיירן על האיכות שבה היא עשתה את הדברים, אבל עשינו את הדברים קלים מדי בשבילם. היינו חלשים מאוד מבחינה הגנתית. עדיין יש לנו סיכוי לעלות. זה סיכוי קטן, אבל יש סיכוי אמיתי".

תומאס מולר, שכבש צמד והגיע ל-32 שערים במסגרת אירופית, הוסיף: "אני חושב שזו המחצית הראשונה הכי טובה שהייתה לנו במשך הרבה זמן, שלטנו לחלוטין ב-45 הדקות הראשונות". מולר התייחס לכוריאוגרפיה שנעשתה לכבוד יום הולדתו ה-70 של גרד מולר כשאמר: "כולנו ראינו את זה וכולנו איחלנו לו מזל טוב. הוא הסקורר הגרמני הטוב ביותר בכל הזמנים".

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"גרד מולר היה גדול הכובשים הגרמנים בכל הזמנים". מולר/רויטרס

ז'וזה מוריניו התייחס לתמיכה שקיבל מהקהל ונשמע נרגש במיוחד: "מה שהם עשו בשבילי זה לא נורמלי. אני לא יודע אם הם לא קוראים עיתונים או שיש להם לב גדול או שאולי הם מזהים וזוכרים את ההישגים שהבאתי למועדון. אני לא יודע איך להודות להם. עד ליום האחרון שלי במועדון הזה, עוד ארבע שנים, עשר שנים, 15 שנים, אני לא יודע כמה זמן זה ייקח, אעשה הכול בשביל האוהדים. אני חושב שהקבוצה הייתה חזקה מאוד מבחינה מנטאלית, הם המשיכו לנסות ואני מאושר מזה".

מיראלם פיאניץ', שכבש את הפנדל שסידר לרומא ניצחון, אמר: "היינו צריכים לסגור את המשחק במחצית הראשונה, היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל שלוש הנקודות הן הכי חשובות עבורנו הלילה. היינו צריכים לנצח ועשינו את זה. לא עלינו עדיין, יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו לפני לברקוזן בטבלה אחרי הניצחון הזה וזה דבר חיובי מאוד בשבילנו".

מהצד השני, נשמע שוער לברקוזן ברנד לנו מאוכזב: "כמובן שזה מעצבן, אבל העובדה שחזרנו מראה שלקבוצה יש מנטאליות טובה. היינו צריכים לתקוף, אבל נתנו להם הרבה שטחים והם ניצלו את זה בעזרת השחקנים המהירים שיש להם בהתקפה. היה לנו מזל שירדנו למחצית רק בפיגור 2:0".

אנדרס אינייסטה, שחזר להרכב בארסה אחרי למעלה מחודש בשל פציעה, אמר: "הצלחנו לעמוד במטרה שלנו שהייתה ניצחון. ידענו שבאטה לא יתנו לנו הרבה והיינו חייבים להיות מדויקים מול השער. המטרה הייתה לנצח והניצחון הזה נותן לנו צ'אנס מצוין להבטיח את העלייה שלנו לשמינית הגמר. אני שמח מאוד להרגיש טוב אחרי החזרה שלי מהפציעה, וזה חשוב. אני מקווה להמשיך להשתפר".

ניימאר הלוהט, שכבש צמד, אמר: "אני שמח מאוד מהתוצאה. כבשנו שלוש פעמים, שזה משהו שהיינו צריכים לעשות. אני חייב להחמיא ללואיס סוארס על הבישול בשער השלישי, הוא נתן לי כדור נהדר. אנחנו עושים עבודה טובה בשלב הבתים וכובשים הרבה שערים. גם אני אישית נמצא בכושר טוב ומקווה להמשיך כך".

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
בכושר אדיר. ניימאר חוגג עוד צמד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully