וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "יש תחושה של פספוס", יוקאנוביץ': "לא הפסדנו בגלל טיבי"

מכבי תל אביב ירדה מאוכזבת אחרי ההפסד לפורטו, הקשר שכבש: "משלמים שכר לימוד על כך שאנחנו לא קבוצת ליגת האלופות". המאמן: "הליגה המקומית חשובה יותר עבורנו. מצפה שנגיע מוכנים למשחק נגד צ'לסי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב רשמה הערב (רביעי) את הפסדה הרביעי בליגת האלופות - 3:1 לפורטו, ולמרות זאת האלופה הישראלית יכולה להיות מעט מעודדת מהעובדה שהיא סוף סוף הבקיע שער ראשון במפעל. ערן זהבי, מי אם לא הוא, היה חתום על השער הזה בפנדל מפוקפק בדקה ה-75, אבל פורטו הוציאה את העוקץ מהמשחק עוד קודם כשכריסטיאן טייו כבש ראשון בדקה ה-19, אנדרה אנדרה הכפיל (49) ומיגל לאיון (72) סידר לפורטוגלים את השלישי.

מכבי תל אביב הפסידה 3:1 לפורטו

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"במחצית השנייה לחצנו עליהם ושיחקנו טוב". יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

סלבישה יוקאנוביץ', מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "היו לנו עוד הזדמנויות, יותר מבמשחקים קודמים בליגת האלופות. הם הבקיעו את השער הראשון אחרי הזדמנויות טובות שלנו. זה נכון, הם החמיצו הרבה הזדמנויות. במחצית השנייה לחצנו עליהם ושיחקנו טוב. הליגה המקומית חשובה יותר עבורנו, ואני מצפה שנגיע מוכנים גם למשחק מול צ'לסי".

על איתן טיבי, שהיה אשם לפחות בשער אחד, אמר המאמן: "בפורטו שיחקתי איתו באותו תפקוד. הוא יכול היה להגיב טוב יותר במצבים שבהם היה מעורב היום, אבל לא הפסדנו את המשחק בגללו או בגלל שחקן אחד. הפסדנו כקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טעם של החמצה. זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי, שהתכבד בשער היחיד עד כה של הצהובים בליגת האלופות: "עשיתי את הפיו פיו כי הקהל אוהב את זה. אמרתי שבמקרה כזה השער לא תורם שום דבר. אני חושב שנראינו טוב, במיוחד בעשרים הדקות הראשונות. היה פנדל", הוסיף וחייך. "יצרנו במחצית הראשונה מצבים ונראינו טוב, אבל הם קבוצה יותר טובה מאיתנו והם ניצלו את המצבים שלהם. יש תחושה של פספוס בכל זאת. אני שמח שהבקעתי, אבל זה לא החלק החשוב. חשוב לי שנשתפר ממשחק למשחק. אנחנו משלמים את שכר הלימוד על זה שאנחנו לא כרגע קבוצה של ליגת האלופות.

"כרגע קצת קשה לנו ואנחנו מתמודדים ברמה שאנחנו לא רגילים אליה", המשיך הקשר. "אם נעשה את זה שנה אחרי שנה, נוכל להיראות הרבה יותר טוב. ברור שיש עומס ובמיוחד משחקים ברמות האלה הם קשים, אבל אני פה כדי להיות על המגרש, הקבוצה הייתה צריכה אותי וגם הנבחרת. לפעמים צריך להיראות קצת פחות טוב, אבל זו ההקרבה שאני עושה בשביל הקבוצה. מגיע קרדיט גדול לקהל שלנו שמילא את האצטדיון. ברור שכשאנחנו סופגים שערים, הקהל קצת יורד. בפעם הבאה נקווה להוביל ולהבקיע שערים".

איתן טיבי, שתופקד כמגן ימני: "אני לא גיבור טרגי. היה לי משחק טוב. יש דברים ספציפיים שהייתי צריך לעשות יותר טוב, אבל אני שלם עם עצמי. נתתי את הכול ואני לא לוקח את המשחק כמשהו שלילי, אלא כחיובי. כל תפקיד שיציבו אותי, אני אהיה בתפקיד הזה כי זו המטרה שלי".

אנדרה אנדרה שחקן פורטו חוגג. ברני ארדוב
עדיין לא הבטיחו מקום בשמינית הגמר. אנדרה אנדרה/ברני ארדוב

ג'ולן לופטגי, מאמן פורטו, אמר במסיבת העיתונאים: "העלייה אף פעם לא מובטחת, זו ליגת האלופות, הליגה הקשה בעולם. עשינו משחק טוב מול יריבה שעלתה בלי לחץ ומול שחקנים טובים. אני בטוח שמכבי תעשה בעיות ליריבות אחרות, גם האווירה הייתה נהדרת. אני מאוד מרוצה מכל האספקטים ואני חושב שהגיע לנו לנצח וגם לכבוש יותר. אנחנו מרוצים מזה".

על היריבה: "מכבי לא ניסתה להתגונן, היא חיפשה את ההתקפה ורצתה להשיג נקודה היום וקשה להתמודד עם זה". על הזכרונות מהזכייה ביורו 2013: "יש לי זכרונות טובים מאוד מהטורניר ההוא ואני שמח לחזור לכאן. זו תקופה חדשה עם מטרות חדשות ואני תמיד נהנה להגיע לאצטדיון כמו זה, שהוא באמת נפלא".

על איקר קסיאס: "אנחנו מאושרים מכך שיש לנו את איקר, הוא עושה עבודה נהדרת. כל הספרדים שבקבוצה, טייו, אני והוא, נהנים להיות חלק ממועדון גדול כמו פורטו". לופטגי הוסיף: "בכל משחק אנחנו עולים עם המערך שאנחנו חושבים שהוא מתאים לנו. פחות חשוב מי משחק ויותר חשובה הדרך שבה אנחנו משחקים, לתקוף כמו שצריך ולהגן כמו שצריך, להבין את המשחק בצורה נכונה. הסתדרנו גם בלי השחקנים שהיו חסרים לנו".

מיגל לאיון המקסיקני, ששיחק בעונה שעברה תחת סלבישה יוקאנוביץ' בווטפורד ממנה הוא מושאל לפורטו, אמר: "היו לנו כמה מצבים טובים והרגע החשוב של המשחק היה כשטייו ניצל את המצב שלו. זה גרם למכבי לצאת קדימה וסידר לנו עוד הזדמנויות. שמחתי לפגוש את יוקאנוביץ'. היה לנו משחק לא פשוט, לא הרגשתי שהשחקנים של מכבי תל אביב שיחקו מחוץ לעמדות שלהם".

זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully