וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיו פיו אמר הכל: הטוב, הרע והמכוער מההפסד של מכבי תל אביב

5.11.2015 / 0:02

החגיגות של זהבי אחרי שער הניחומים הראו פעם נוספת באיזו נחיתות גדולה אנחנו בהשוואה לאירופה. הגידופים לבן הרוש לא היו במקום, וההכנה של מאמן פורטו היתה מושלמת. אופיר סער מסכם

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות ממסיבת העיתונאים לאחר המשחק

הטוב: ג'ולן לופטגי

לא מעט אוהדים של מכבי תל אביב היו אופטימיים לפני המשחק. הדקות הטובות בדרגאו נתנו תחושה שבבית אפשר להוציא משהו מהמשחק הזה. בפועל, לופטגי הבין כי בבית קבוצתו באה לעשות את העבודה וללכת הביתה, ולאצטדיון בחיפה צריך להגיע עם גישה אחרת לגמרי בכדי לא לאבד נקודות. פורטו הגיעה דרוכה, מפוקסת, רעבה, וידעה ללחוץ על הדוושה בדקות הנכונות בכדי להכריע את המשחק. היציאה מהגנה להתקפה היתה קטלנית ובדקות מסוימות היתה תחושה שזה עלול להיגמר בחמש חתיכות. בכל רגע בו מכבי לחצה גבוה, היציאה מההגנה להתקפה של פורטו היתה מושלמת ויצרה מצבים של אחד על אחד שרק במזל לא הביאו לתוצאה הרבה יותר גבוהה.

ליגת האלופות: פורטו ניצחה 1:3 את מכבי תל אביב

ערן זהבי 6, טל בן חיים החלוץ 5, עומרי בן הרוש 3: הציונים

מאמן פורטו  ג'ולן לופטגי. AP
הכנה מושלמת. לופטגי/AP

הרע: הכדורגל הישראלי

הפיו פיו של ערן זהבי אחרי השער אמר את הכל. זאת לא הבעיה של מכבי תל אביב אלא הבעיה של רמת הכדורגלן הישראלי - אנחנו פשוט בנחיתות אדירה, אולי הנחיתות הגדולה ביותר שהיינו בה מאז הצטרפנו לאירופה. הפערים תהומיים ואין שום אפשרות להתמודד באמת בזירה הזאת אלא אם ישקיעו מיליוני דולרים בזרים שיעשו את ההבדל, ולא בכאלה שאולי מעט טובים יותר בתפקידם מישראלים. מכבי נותנת הכל, יורקת דם עוד משלבי המוקדמות, אך זה לא מספיק. זה אפילו לא קרוב להספיק בשלב הבתים.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אל תפסיק לחגוג. זהבי/ברני ארדוב

המכוער: הגידופים לעמרי בן הרוש

מגן מכבי תל אביב הוא אולי לא המגן השמאלי האולטימטיבי, אבל הוא היה רחוק מלהיות הבעיה של מכבי תל אביב הערב. זה הפך שגרתי לגדף אותו כשלא הולך, אבל מה לעשות - אף אחד משחקני ההגנה של מכבי תל אביב, ואולי אף שחקן בכדורגל הישראלי, לא באמת יכול להתמודד ברמות האלה. זה מה יש, ולגדף לא יעשה את זה טוב יותר.

עומרי בן הרוש מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוא לא הבעיה היחידה. בן הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully