וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי 6, טל בן חיים החלוץ 5, עומרי בן הרוש 3: הציונים

4.11.2015 / 23:39

לזהבי הגיע לכבוש אחרי שסיכן מספר פעמים את קסיאס, בן חיים היה מהטובים בצהוב, בעוד שבן הרוש היה חלש ולא מתאים לרמות הגבוהות, כשגם אבי ריקן היה חלש. כל הציונים מהמשחק נגד פורטו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות ממסיבת העיתונאים שלאחר המשחק

פרדראג ראיקוביץ': רשם שתי הצלות גדולות בפתיחה, אך כמעט כרגיל, יכול היה לעשות יותר בשער הראשון. הבאים לא באשמתו, אבל עוד משחק לא מספיק טוב. ציון: 4.

איתן טיבי: בשביל בלם שעלה לשחק כמגן, טיבי עשה יותר מדי חורים. הוא גם איבד לחלוטין את אנדרה אנדרה בגול השני של פורטו. ציון: 4.

טל בן חיים 1: אלה כבר מזמן לא הרמות שלו. מאוד כבד, מהוסס וגם אם הוא אחד היחידים שמסתדר פיזית, נראה שהפציעה לא לגמרי מאחוריו. ציון: 4.

קרלוס גרסיה: גם הבלם השני של מכבי לא מספיק איכותי. הגול בדרבי נשכח במהרה והגול הראשון של פורטו הגיע אחרי שהוא לא הסתדר עם הרחקת הכדור. ציון: 4.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הגיע לו לסיים עם כדור ברשת. זהבי/ברני ארדוב

עומרי בן הרוש: לא מספיק טוב לרמה הזו, וזה לא חדש. שתי עבירות מיותרות באזור הרחבה, אחת עלתה לו בכרטיס צהוב וזה הספיק ליוקאנוביץ', שהוציא אותו בהפסקה. ציון: 3.

גל אלברמן: בלי נוסא לצדו, אלברמן נאלץ להחזיק את האמצע כמעט לבד וזה לא פשוט ומוביל לאיבודי כדור. למרות זאת, התזמון בתיקול עדיין מצוין וכך גם הכושר הגופני. ציון: 5.

דור פרץ: החיים קשים בצ'מפיונס ופרץ גילה זאת שוב. לכדורים שהוא חוטף בלי סוף בליגה, הוא לא הגיע בזמן הפעם וגם היה מפוזר מאוד והרבה לאבד. יש עוד הרבה מקום לשיפור. הוחלף בדקה ה-82. ציון: 4.

אבי ריקן: במחצית הראשונה, ריקן לא עשה מספיק במרכז המגרש. במחצית השנייה, הוא עבר לשחק כמגן שמאלי במקום בן הרוש והחורים לא איחרו להגיע, בעיקר בשער השני, שם השחקן שלו הגביה את הכדור בחופשיות. ציון: 3.

גילי ורמוט: בליגה הוא לא רע העונה, אבל באירופה לא מורגש ולא עומד בקצב. אחרי מחצית ראשונה לא טובה, הוא הוחלף. ציון: 4.

טל בן חיים 2: נעלם לפרקים, אבל מהטובים בצהוב. רבע שער ראשונה סוחפת, בה יכול וצריך היה לכבוש לפחות שער אחד. הדיוק, וכרגיל גם החוכמה בפעולה האחרונה, חסרים, אבל זו הייתה עוד הופעה בה המהירות והכישרון מראים שבן חיים הוא אחד היחידים במכבי ששייך לרמות האלה. ציון: 5.

ערן זהבי: עזבו את הגול (למרות שלכבוש מול קסיאס זה לא משהו שקורה כל יום). לזהבי הגיע לסיים את המחצית השנייה עם כדור ברשת אחרי שסן איקר תסכל אותו פעם אחר פעם עם הדיפות גדולות. ציון: 6.

ניקולה מיטרוביץ': נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ולא השפיע בצורה יוצאת דופן, אבל כן עזר לצהובים לשחק קצת יותר טוב התקפית. ציון: 5.

עדן בן בסט: עוד הופעה אנמית מדי לחלוץ, שלא הצליח להגיע לאף מצב נורמלי ב-45 דקות על המגרש. ציון: 4.

נוסא איגייבור: נכנס בדקה ה-82. אין ציון.

סלבישה יוקאנוביץ': הסרבי עלה עם מערך זהיר והחזיר את בן חיים הבלם להרכב. נראה לחוץ, עצבני וקצת מיואש מהרגע הראשון ועד לאחרון, כולל חילוף כפול שכולו ייאוש בתחילת המחצית השנייה. בסופו של דבר, ההפסדים לא עליו, אבל מכבי גם לא מצליחה לייצר שום דבר מפתיע. ציון: 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully