וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "קובי יודע שהוא לא גרוע. בחייכם, זה קובי בריאנט"

כוכב קליבלנד הגן על הבלאק ממבה, שהעיד על עצמו שהוא "פשוט גרוע כרגע": "זה אתגר אישי עבורו, אין כאן שום קשר לגיל שלו". ביירון סקוט: "קובי יפתור את זה, הוא האחרון שמדאיג אותי"

AP

בווידאו: קובי מדבר אחרי ההפסד לדאלאס

פתיחת העונה הרעה של קובי בריאנט נמשכה, כשכוכב הלייקרס קלע 11 נקודות ב-4 מ-11 מהשדה, וראה כיצד קבוצתו מפסידה גם לדנבר וצונחת למאזן של 4:0. בשבוע האחרון אמר על עצמו הבלאק ממבה (בין היתר): "אני פשוט גרוע", ו-"כרגע אני השחקן ה-200 בטיבו בליגה".

היום (רביעי) נחלץ לעזרתו של קובי שחקן בהחלט לא גרוע, ובהחלט לא ה-200 בטיבו בליגה. כשנשאל על התקופה הרעה של בריאנט, צחק לברון ג'יימס ואמר: "הוא יודע שהוא לא גרוע. מה שאני רואה כאן זה אתגר אישי, ואין כאן שום קשר לגיל שלו. שום קשר. אני חושב שבנקודה מסוימת בקריירה שלי, בשנות העשרים לחיי, הרגשתי שאני גרוע. זה בסך הכל אתגר אישי. אני מכיר את קובי. בחייכם, זה קובי בריאנט. מדובר פה רק באתגר אישי עבורו".

בארבעת המשחקים הראשונים העונה קולע קובי 15.8 נקודות למשחק, אך עושה זאת באחוזים רעים מאוד של 32.3 מהשדה, ב-28 דקות לערב. אף על פי כן, מאמנו ביירון סקוט בטוח שבסופו של דבר הכל יסתדר: "קובי יפתור את זה, הוא האדם האחרון שאני דואג לו". הבלאק ממבה עצמו אמר אחרי ההפסד לדנבר: "יש לחץ לנסות לתקן דברים, צריך לתקשר אחד עם השני, ללמד ולהיות טובים יותר במשחק הבא. אסור להיות יותר מדי רגשני בנושא הזה, צריך לפתור את זה".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט לצד שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
כבוד הדדי. לברון וקובי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully