וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני אלבר: "ניימאר ודוגלאס קוסטה ייעצבו את העתיד של ברזיל"

חלוץ העבר הברזילאי של באיירן מינכן החמיא לשני השחקנים ואמר שהסלסאו זקוקה ל'שחקני רחוב' כמוהם. על ניימאר: "לא צריך לקחת הכל על עצמו". על קוסטה: "עושה עבודה טובה בבאיירן"

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: סיפורו של מלך שערי הפרמייר ליג, ג'יימי ורדי

חלוץ העבר הברזילאי של באיירן מינכן, ג'ובאני אלבר, בטוח שברזיל תסתמך על ניימאר ועל דוגלאס קוסטה במונדיאל הבא ברוסיה 2018. בראיון ל-Goal.com סיפר אלבר על כך ששיתוף הפעולה בין שני השחקנים יעזור לדונגה ונבחרתו למחוק את חרפת המונדיאל הביתי הקודם: "אני משוכנע שהם יכולים לעצב את הנבחרת שלנו".

"מאז שאני זוכר את הסלסאו, היא תמיד החזיקה כמה כוכבים במקביל", אמר אלבר בראיון. "במודניאל האחרון הכל נפל על הגב של ניימאר, ציפו ממנו לעשות הכל בעצמו. זה לא יכול לעבוד ככה".

כשחקן באיירן מינכן לשעבר, יש לאלבר בן ה-43 כמה טיפים גם לשחקנה הנוכחי, דוגלאס קוסטה. "הוא שחקן צעיר שצריך ללמוד מהבוגרים יותר, פרנק ריברי ואריאן רובן. הם דוגמא למקצוענות. הוא כבר ממלא את התפקיד של ריברי בצורה טובה מאז שנכנס להרכב, וגם כשהוא יחזור זה לא ישפיע, כי בעונה ארוכה באיירן מינכן זקוקה לכל השחקנים החשובים שלה".

"היכולת הנהדרת של קוסטה בבאיירן גרמה לכל ברזיל להכיר אותו. עד לפני שהוא הגיע לשם הוא לא היה בכותרות כל כך. עכשיו הוא מוזכר באותה נשימה עם הגדולים ביותר בנבחרת. ברזיל זקוקה ל'שחקני רחוב' כמוהם".

דוגלאס קוסטה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
דוגלאס קוסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully