וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי באימון הפועל תל אביב: "קיבלתי את ברכת הדרך מעודד קטש"

4.11.2015 / 12:58

מאמן הפועל תל אביב, שהיה עוזרו של עודד קטש ומונה במקומו בעקבות פתיחת העונה החלשה, אמר באימון הבכורה: "שלם לגמרי עם ההישארות, גם אני אחראי על התקופה הלא טובה שלנו"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל תל אביב לעירוני נהריה

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי, העביר היום (רביעי) את אימון הבכורה שלו בקדנציה השניה כמאמן ראשי במועדון, לאחר שקןדם אתמול מעמדת העוזר להחליף את עודד קטש שפוטר.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"עודד חשב שאני צריך להמשיך". אברהמי/יוסי ציפקיס

אברהמי הדריך את האדומים בעונות 2009/10 ו-2010/11, העלה אותם לליגה הלאומית בעונתו הראשונה אך בשניה הפסיד בסדרת גמר למ.כ. הבקעה ונשאר בליגת המשנה. בקיץ האחרון חזר למועדון כעוזרו של קטש, ולאחר ההפסד לעירוני נהריה 80:75, שהוריד את הקבוצה למאזן 3:1 מפתיחת העונה, הוחלט למנותו.

"גם אני אחראי לתקופה הלא טובה שלנו, ברור שהאשמה היא על כולנו", אמר אברהמי, "בחרתי לחזור להפועל תל אביב על אף שהיו לי אפשרויות להיות מאמן ראשי בליגת העל. זה מועדון גדול מאוד בשבילי. שוחחתי עם עודד, אחרי המשחק ואתמול, היה לי חשוב מאוד לשמוע מעודד ממנו שנתתי 100 ו-120 אחוז בכל רגע כדי שהקבוצה תצליח. לצערי זה לא קרה, עודד חשב שאני צריך להמשיך, קיבלתי את ברכת הדרך ממנו. כשמועדון כמו הפועל תל אביב קורא לך להישאר, אני שלם לגמרי עם ההישארות שלי.

מינויו של אברהמי תחת קטש, ועצם הישארותו במועדון כשהמאמן שמעליו הועזב, גררו ביקורת בעולם הכדורסל הישראלי. "הלויאליות בכדורסל הישראלי בין מאמן לעוזר מאמן היא דבר קדוש. כשהמאמן הולך הביתה, העוזר צריך ללכת ביחד איתו. בטח לא לתפוס את מקומו", אמר אתמול לוואלה! ספורט אחד ממאמני ליגת העל.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב עם רביב לימונד. יוסי ציפקיס
אברהמי עם רביב לימונד באימון היום/יוסי ציפקיס

"ידעתי שמתישהו אאמן את הפועל תל אביב, קיוויתי שזה יקרה אחרי שנה או שנתיים, אחרי שנגיע לפיינל פור. לא קיוויתי ולא פיללתי שזה יהיה כבר במחזור הרביעי. לא הובטח לי שום דבר כשחזרתי להפועל תל אביב. אני יודע מה הייתה המטרה בחזרה שלי ואיך הדרך, היא הייתה מצוינת. דברים קורים בכדורסל, אני לא חדש בעסק. ברגע שעודד אמר לי את מה שאמר, לא היססתי. הוא אדם מיוחד ומדהים. אני שלם עם זה שאמרתי לו את כל מה שאני חושב".

באשר לתפקידו החדש, אמר אברהמי: "הבעיה של הפועל תל אביב היא שהשחקנים צריכים לתת יותר. התחושה הייתה טובה יותר אם הייתה הרגשה שאנחנו נותנים הכל על המגרש, מתאבדים על המגרש, שורטים ונושכים, ואם מפסידים אפשר לקבל את זה. אמרתי גם לשחקנים שאני חושב שזה לא היה. אנשים צריכים לקחת אחריות, זה לא מעניין אף אחד מי פצוע, מצפים ממועדון כמו הפועל תל אביב לתת הכל.

"עודד ואני דיברנו איתם בקטע שהם לא נתנו מספיק, אני לא אומר שלא רצו, אף אחד לא עשה בכוונה. שחקנים לא הביאו את עצמם להיות בטירוף של שחקן בהפועל תל אביב. אני מצפה למצב ששחקנים יבינו את הסיטוציאה, יתנו הכל.

"הייתי בפנים ואני יודע מה היה, צריכים לשקול את הדברים ולא להיות פזיזים, אנחנו במצב לא סימפטי. הליגה עוד ארוכה. לי יש את הסגנון שלי מהקבוצות שאימנתי ומהנבחרות, אעשה את ההתאמות. אני רוצה שהקבוצה תהיה אינטנסיבית, שתלחץ, מה שמשנה שהשחקנים יתנו מעצמם 100 אחוז, שיהיה חיבור עם הקהל המדהים שלנו. השחקנים יודעים מה הוא מצפה, אני מקווה שנעשה את השינוי".

על השינויים האפשריים בסגל, אמר אברהמי: "כל מי שנמצא פה נשאר בינתיים, אנחנו צריכים לשקול את הדברים ולראות את האפשרויות. ללא ג'ף אלן או ג'ון, נראה בזמן הקרוב איך יתפתחו העניינים, לא בפאניקה לעשות שינוי בשביל לעשות שינוי. נבחן את הדברים, נראה מה מתאים ומה נכון".

בקבוצה מחפשים אחר עוזר מאמן לאברהמי. מתן נאור בספק קל למשחק באילת בעקבות פציעה בעין. על המשחק באילת אמר אברהמי: "על אם נבוא ונעשה את ההתאמות, הסיכויים טובים שננצח. מסתכלים על המשחק הקרוב באילת. כל משחק הוא קריטי, אנחנו באים לשם במטרה אחת לנצח. אנחנו בוחנים מי הכי טוב בסיטואציה הנוכחית להיות עוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully