וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוסידון החל בניקוי אורוות, מכנס מונה לחבר דירקטוריון

4.11.2015 / 11:30

היו"ר החליט להתחיל לבצע שינויים בקומת ההנהלה. בנוסף, הוא ימשיך בסבב השיחות עם מאמנים פנויים, כשהמועמדים המובילים הם ראובן עטר וגיא לוי. גם שמו של אורי מלמיליאן עלה

one

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון יגיע היום (רביעי) לאימון הקבוצה ויעדכן את השחקנים בהחלטה להיפרד משלומי דורה. אוסידון גם צפוי להודיע באותה ההזדמנות שגיא צרפתי יעביר כעת את האימונים וידריך את הקבוצה בשבת מול מכבי תל אביב.

אחרי שנפגש אתמול עם ראובן עטר והתרשם לטובה מהמאמן, אמור אוסידון להמשיך היום בסבב הפגישות עם המאמנים הפנויים בשוק ולשבת גם עם גיא לוי. לעטר סיכויים טובים לאמן אחרי הפגישה אתמול עם היו"ר, אבל החלטה סופית טרם התקבלה, כך שגם ללוי עדיין סיכוי לאמן את הקבוצה.

הבוקר הצטרף לרשימת המועמדים אורי מלמיליאן ויש כאלה שניסו לשדך אותו בשיחות שונות שהתקיימו עם היו"ר. אוסידון בחן את הדברים אבל נראה שאחרי סירובו של אלישע לוי, ההחלטה תיפול בין עטר לגיא לוי.

כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, אחרי פיטוריו של דורה, הביקורת הגדולה תופנה כעת לעבר השחקנים והם ישלמו מחירים כבדים מאוד על עבירות משמעת קטנות שעד כה הבליגו עליהן במועדון.

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. ניב אהרונסון
ממשיך בסבב השיחות. אוסידון/ניב אהרונסון

לאחר שנענה לפנייתם של ראש העיר מרים פיירברג ויו"ר המועדון דורון אוסידון, חלוץ העבר האגדי עודד מכנס, הצטרף היום לשורות המועדון כחבר בדירקטוריון מכבי נתניה.
עודד, מגדולי השחקנים של מכבי נתניה וסגן מלך השערים בכל הזמנים בליגת העל, יהווה החל מהיום גם חלק ממקבלי ההחלטות במועדון.

אוסידון אמר: "אני שמח מאוד שעודד נענה לבקשתנו להצטרף לדירקטוריון המועדון. מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה, שבעבורו טובת מכבי נתניה מעל הכל. אני מעריך מאוד את עודד, ובטוח שהוא יוכל לתרום רבות למכבי נתניה כפי שתרם עד עכשיו".

הבחירה במכנס היא חלק מניקוי אורוות כללי שמתכנן אוסידון. כבר זמן מה קיימת במכבי נתניה תחושה שיש לא מעט אינטרסנטים ופונקציונרים כאלו ואחרים שמנסים לקבוע ולקבל החלטות במועדון. מכנס נחשב לדמות נקייה והוא מזוהה עם המועדון, והכניסה שלו מלמדת על שינוי גישה שתלך ותעצים בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully