וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו פצוע בשריר הירך האחורי ובספק לקלאסיקו, בניטס: "זה מחיר הלו"ז"

המגן הברזילאי של ריאל נפגע בניצחון מול פ.ס.ז', יחמיץ את המשחק מול סביליה בראשון וישוחרר מנבחרת ברזיל בניסיון להיות כשיר למפגש מול ברצלונה ב-21 בחודש. המאמן: "כשמשחקים כל כך הרבה ברצף, הסיכון לפציעות עולה"

מרסלו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בספק לקלאסיקו. מרסלו/רויטרס

ריאל מדריד ניצחה אתמול (שלישי) את פ.ס.ז' 0:1 בסנטיאגו ברנבאו ועלתה כצפוי לשמינית גמר ליגת האלופות, אך קיבלה בשורות לא טובות כשמרסלו נפצע, נטש את המשחק והוא בספק לקלאסיקו, בעוד פחות משלושה שבועות.

המגן הברזילאי נפגע בשריר הירך האחורי ברגלו השמאלית, והוא יחמיץ בוודאות את המשחק מול סביליה ביום ראשון הקרוב. נבחרת ברזיל צפויה לשחרר אותו מהסגל למוקדמות המונדיאל, ובריאל ממתינים לתוצאות הבדיקות על מנת לדעת האם יהיה כשיר למשחק הראשון לאחר פגרת הנבחרות, מול ברצלונה בברנבאו ב-21 בחודש.

מאמן ריאל רפא בניטס אמר לאחר המשחק: "כשאתה משחק כל כך הרבה משחקים ברצף, הסיכון לפציעות עולה. ניסינו להימנע מזה. הנקודה החיובית היא שאנחנו חסרים את פפה, חאמס, בייל וקרבחאל, אך המחליפים שלהם מפצים על היעדרם".

על המשחק אמש, אמר בניטס: "אני שמח שצלחנו את שלב הבתים בלי לספוג שער, שיחקנו נגד קבוצה נהדרת. עבדנו קשה והשתפרנו". ריאל נותרה הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות שלא הפסידה אף משחק בכל המסגרות. מאזנה: 14 משחקים, 10 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו, עם מאזן שערים 4:31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully