וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוראה הראשונה של רמי גארד: "אסור לדבר צרפתית בחדר ההלבשה"

המאמן החדש והצרפתי של אסטון וילה רוצה אחדות ואחידות: "האנגלים יצטרכו לדבר לאט, והצרפתים יצטרכו ללמוד מהר". הקבוצה מבירמינגהאם צירפה ארבעה שחקנים מהליגה הצרפתית בקיץ

one

מאמנה החדש של אסטון וילה, רמי גארד הצרפתי, החליט לאסור על שחקניו לדבר... צרפתית. גארד בן ה-49 החליף את טים שרווד המפוטר והחל את עבודתו במועדון מבירמינגהאם ביום שני בערב, ואחת מההחלטות הראשונות שלו הייתה להכריח את השחקנים לדבר אנגלית במתקן האימונים ועל כר הדשא.

אסטון וילה החתימה בקיץ ארבעה שחקנים שצרפתית היא שפת האם שלהם: ג'ורדן איו, ג'ורדן אמאבי, ג'ורדן ורטו ואידריסה גוויי. גארד הבהיר: "הם יצטרכו ללמוד אנגלית במהירות. אני לא רוצה לשמוע צרפתית בחדר ההלבשה".

ארבעת השחקנים החדשים הצטרפו לשארל אנזוגביה ורודי גסטד שנולדו בצרפת וכבר משחקים שנים לא מעטות באנגליה, וגם פיליפ סנדרוס וקרלוס סאנצ'ס מדברים צרפתית. "זה מאוד חשוב שנבין אחד את השני", הוסיף גארד, "כל כך חשוב שהשחקנים האנגלים ידברו לאט בהתחלה. כולם יצטרכו לעשות מאמץ".

גארד היה חלק מהחבורה הצרפתית של ארסנל בסוף שנות ה-90 ולמרות שלא הרבה לשחק, הוא היה חבר בסגל של התותחנים במשך שלוש שנים. אסטון וילה היא הקבוצה השנייה בקריירת האימון שלו, אחרי שהוא עמד על הקווים של ליון במשך שנות עונות.

המשימה של הצרפתי היא אחת ויחידה: להשאיר את אסטון וילה בליגה. הקבוצה מבירמינגהאם משחקת ברציפות בליגה הבכירה מאז 1988, אבל בארבע השנים הקודמות סיימה במקומות 16, 15, 15 ו-17. כעת היא מדורגת במקום האחרון בטבלה עם ארבע נקודות בלבד מ-33 אפשריות.

רמי גארד מאמן אסטון וילה. GettyImages
היה חלק מהחבורה הצרפתית בארסנל בסוף שנות ה-90. גארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully