וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט העצבני קיבל יום מנוחה מביירון סקוט: "הוא מתוסכל"

כוכב הלייקרס לא הגיע לאימון קבוצתו ביום שני, מאמנו הסביר: "אמרתי לו שיבלה עם המשפחה וישכח מכדורסל ל-24 שעות - דבר שאני לא בטוח שהוא מסוגל לעשות. הוא מאוד קשה עם עצמו"

בווידאו: קובי בריאנט מדבר אחרי ההפסד האחרון של הלייקרס

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא מצליח להתרומם. קובי/AP

לא לפתיחת העונה הזו קובי בריאנט פילל. הבלאק ממבה אמנם קולע 17.3 נקודות למשחק עד כה, אך עושה זאת באחוזים איומים מהשדה (31.3) ומחוץ לקשת (20.7), ובחלוף שלושה משחקים, לוס אנג'לס לייקרס עומדת על מאזן 3:0. בימים האחרונים נשמע קובי אומר, בין היתר: "אני השחקן ה-200 בטיבו בליגה כרגע", ו"אני פשוט גרוע", וכעת מתברר שלאימון האחרון של הלייקרס הוא כלל לא הגיע.

הסיבה? ביירון סקוט החליט להעניק לכוכבו יום מנוחה. "אמרתי לו - פשוט אל תגיע למתחם האימונים היום", אמר המאמן. "תבלה קצת זמן עם המשפחה והילדים שלך ותשכח מכדורסל 24 שעות - דבר שאני לא בטוח שהוא מסוגל לעשות - ואז תחזור מחר רענן, ונמשיך משם. הוא יהיה קובי שאנחנו מכירים, עברו רק שלושה משחקים וזה עוד מוקדם".

מאמן הלייקרס הרחיב בנושא והוסיף: "קובי מתוסכל, הוא אחד מהאנשים הללו שמצפים מעצמם יותר משאנשים אחרים מצפים ממנו. הוא מאוד קשה עם עצמו. אני חושב שאם נצליח לגרום לו לשחק משהו כמו 60 משחקים, זה יהיה מצוין. עוד לא הסתכלתי על לו"ז המשחקים כדי לדעת מתי לתת לו לנוח, ניקח את זה משחק-משחק בינתיים".

הרכז הרוקי של הלייקרס דיאנג'לו ראסל המשיך את הקו של מאמנו כשאמר: "אנחנו חייב להמשיך להביא לקובי את הכדור. הוא במתחם האימונים 24 שעות ביממה, זה לא כאילו הוא לא עובד. כנראה שכרגע אלוהי הכדורסל לא בירכו אותו כרגע בכל הנוגע לקליעת סלים. אבל זה יקרה, ואז לא נצטרך לקיים את השיחה הזו".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט, ג'ורדן קלארקסון. AP
מה יהיה? קובי וקלארקסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully