וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: מכבי ראשון לציון הפסידה 72:68 לייניסי

4.11.2015 / 20:55

הקבוצה של שרון דרוקר הובילה ב-7 נקודות בסוף הרבע השלישי, אבל דלרוי ג'יימס (20 נקודות ו-12 ריבאונדים) ודי ג'יי קנדי (18) הובילו מהפך ברבע הרביעי והנחילו הפסד בכורה לכתומים באירופה

עידן זלמנסון מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
משחק מצוין שלו לא הספיק. עידן זלמנסון/ניב אהרונסון

אחרי שפתחה את משחקי היורופקאפ בהצלחה בשבוע שעבר עם ניצחון באסטוניה, מכבי ראשון לציון הפסידה הערב (רביעי) לייניסי הרוסית 72:68 במשחק הפכפך וצמוד בבית מכבי. הקבוצה של שרון דרוקר שיחקה היטב שלושה רבעים ושלטה במשחק בעיקר בזכות יכולת טובה של אבי בן שימול ועידן זלמנסון שני הישראלים שלה, אבל הרוסים התפוצצו עם 17:28 ברבע האחרון כשהם נהנים מתצוגת שיא של דלרוי ג'יימס, האח של שון שלהט עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים ושל די ג'יי קנדי אקס הפועל חולון שתרם 18.

ראשון, שבמחזור האחרון בליגה הפסידה להרצליה באופן מפתיע, מחברת לפתע שני הפסדים רצופים אחרי פתיחת עונה מושלמת מבחינתה ותקווה שלא להיקלע לכדור שלג שלילי. דרוקר יכול לפחות להיות מעודד מיכולת טובה של אבי בן שימול שקלע 15 נקודות ועידן זלמנסון שתרם 8 במחצית הראשונה, אבל זה לא הספיק הרוסים ובעיקר מול דלרוי ג'יימס אחד.

שרון דרוקר אמר לאחר ההפסד הכואב: "באנו אחרת למשחק מיום שבת, באנו הרבה יותר טוב, עשינו עבודה טובה הגנתית. יש לנו כמה דקות שאנחנו מאבדים פוקוס ואז שני איבודים שאנחנו נותנים מומנטום לקבוצה השנייה. שיחקנו מול קבוצה טובה שמדורגת ראשונה בבית, והרגשנו שאנחנו מסוגלים להם, אבל ההחלטות בסוף עלו לנו ביוקר, כולל 10 זריקות מהעונשין. ידענו לאן אנחנו נכנסים, עשינו ניצחון חוץ יפה ושיחקנו היום טוב מול קבוצה טובה. זלמנסון עשה עבודה יפה, החבר'ה עמדו יפה על הרגליים מבחינתי".

דלרוי ג'יימס, כוכב המשחק אמר: "לא שיחקתי כאן מאז שעזבתי את הרצליה, שכחתי כמה האוהדים אינטנסיביים. המאמן שלנו תמיד אומר לנו לשחק 40 דקות חזק, השתפרנו בהגנה, קלענו כמה זריקות טובות גדולות והפכנו את המשחק".

כריס רייט מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
עוד ניצחון לאוסף? כריס רייט/ניב אהרונסון

רבע 1

המשחק הזה נפתח בצורה צמודה מאוד כשראשון יוצרת לעצמה יתרון קטן בזכות כריס רייט ושון דאוסון שעשו נקודות בצבע. אבל לראשון לא היתה תשובה ברבע הראשון לטים אולברכט הסנטר הענק שעם ארבע נקודות רצופות קבע שוויון 14, 2:30 דקות לסיום. הכתומים הגיבו עם ריצת 1:6 כדי להוביל בסוף הרבע הראשון: 15:20.

רבע 2

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לראשון, שפתחה פער מהיר של 10 נקודות בעיקר בזכות עידן זלמנסון שקלע מכל מצב והעלה את ראשון ליתרון 19:29, 3:30 דקות ברבע. אבל הרוסים לא נבהלו וקיזזו מההפרש כששלשה של קומרובסקי קובעת 30:34 בלבד לראשון, אבל רומאו אוסבי הגיב מיד עם שלשה בצד השני שקבעה 30:37 לראשון במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דריל מונרו מכבי ראשון לציון מול דלרוי ג'יימס. ניב אהרונסון
דריל מונרו מול דלרוי ג'יימס/ניב אהרונסון

רבע 3

פתיחת הרבע השלישי עמדה בסימן מיני קאמבק רוסי, כאשר יכולת טובה של דלרוי ג'יימס ודי ג'יי קנדי החזירו את את ייניסי לפיגור של ארבע נקודות בלבד, 41:37, חמש דקות בתוך הרבע. דלרוי ג'יימס המשיך לככב ברבע הזה והעלה את מאזנו ל-11 נקודות, אבל מונרו ואוסבי קלעו שני סלים רצופים וקבעו 41:49 לראשון, דקה לסיום הרבע. אבי בן שימול קלע את הסל האחרון ברבע כדי לקבוע יתרון נוח לראשון בסוף הרבע: 44:51.

רבע 4

הרוסים פתחו בצורה נהדרת את הרבע הרביעי והצליחו לקבוע שוויון 54 בעיקר בזכות דלרוי ג'יימס שעם שלשה ועוד סל העלה את מאזנו ל-16 נקודות ואת הרוסים ל-3:10, שלוש דקות ברבע. בן שימול וכריס רייט הצליחו להחזיר שוב את הפער ל-5 נקודות, אבל הרוסים הגיבו עם ריצת 0:6 ועלו לראשונה במשחק ליתרון 59:60. הדרמה והמשחק הצמוד נמשך כשבן שימול קבע 62:64 לראשון עם חדירה לסל, אבל טיילור השיב מיד עם סל בצד השני. ראשון נתקעה בשלב הזה וטוני טיילור העניש אותה עם סל שקבע 66:69, 25 שניות לסיום. ראשון יצאה להתקפה אחרונה שהסתיימה עם החטאה של מארק לאיונס. אוסבי עוד קבע 68:70 שלוש שניות לסיום, אבל טוני טיילור סגר עניין שתי נקודות מהקו וקבע את תוצאת הסיום: 68:72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully