וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דורון אוסידון נפגש עם ראובן עטר, סיכוי טוב שימונה

3.11.2015 / 21:30

יו"ר המועדון נועד עם מאמן הפועל חיפה בעונה שעברה למשך שלוש שעות, התרשם לטובה מהרעב של עטר ואמור להחליף את שלומי דורה. אוסידון עשוי להיפגש גם עם גיא לוי ביום רביעי

one

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון נפגש אחר הצהריים עם ראובן עטר ודן איתו במשך כשלוש שעות באשר לאפשרות שיהיה מאמנה החדש של הקבוצה. אוסידון התרשם לטובה מעטר, אותו לא הכיר לפני כן, ונראה כי לאחר הפגישה בין השניים יש סיכוי טוב שהיו"ר יחליט להחתים את המאמן כמחליפו של שלומי דורה.

כזכור, פנה אוסידון קודם כל לאלישע לוי באמצעות סוכנו אבי נמני, אבל לוי מעוניין לאמן את נבחרת ישראל ולא רוצה כרגע להתחייב לקבוצה בליגת העל. הספונסרים של מכבי נתניה מעוניינים בעטר, ואפילו מוכנים לממן חלק מרכזי מחוזהו, אבל בלי קשר, הפגישה הערב בינו לבין אוסידון יצרה תחושה טובה אצל היו"ר, שהתרשם בעיקר מהרעב של עטר לחזור לנתניה ומהעובדה שכמו אוסידון, גם המאמן רוצה חדר הלבשה סטרילי, נקי מהדלפות ושחקנים שחוששים מיד קשה של המאמן.

ייתכן שאוסידון ייפגש מחר עם גיא לוי, אולם בהחלט ייתכן כי הפגישה עם עטר עשתה את שלה והפור נפל.

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר. קובי אליהו
קדנציה חמישית בנתניה? עטר/קובי אליהו

מוקדם יותר היום עלה גם שמו של לואיס מרין

בלם העבר לואיס מרין, הציע את עצמו למכבי נתניה כמאמן הקבוצה ובמועדון מעוניינים שהוא יגיע ויעבוד ביחד עם גיא צרפתי. בנתניה אישרו את הדברים היום בצהריים .

מרין בן ה-41 שיחק במכבי נתניה בשנים 2006-2009 ונחשב לאחד הזרים הטובים והמוערכים בהיסטוריה של הקבוצה. למרות שלא היה בלם מהיר או חזק, הוא ניחן באינטליגנציית משחק גבוהה ובתקופה בה שיחק בישראל, נחשב לאחד משחקני ההגנה הבולטים בליגת העל. ביחד איתו במרכז ההגנה, נתניה סיימה פעמיים ברציפות כסגנית האלופה.

אחרי שחזר לקוסטה ריקה בגיל 35, מרין שיחק שנתיים נוספות בקבוצת אלחואלנסה ובשנת 2011 תלה את הנעליים. החל מאותה שנה היה חבר בצוות האימון של נבחרת קוסטה ריקה ומאז שעזב את נתניה, הוא שמר על קשר טוב ורציף עם אנשים בעיר ובמועדון.

אם מרין יסדיר את ענייניו בקוסטה ריקה בהצלחה וימונה למאמן מכבי נתניה, הוא יחליף את שלומי דורה שפוטר אחרי ההפסד להפועל באר שבע בתחילת השבוע. מהלך כזה יהפוך אותו למאמן הזר השלישי של הקבוצה מאז קום המדינה והראשון מאז לותר מתיאוס. במועדון העריכו את הסיכויים למינוי שלו במילים "50-50".

עדכון ראשון 15:11

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פרידה משחקן מכבי נתניה לואיס מרין. ברני ארדוב, ברני ארדוב
דמות אהובה ומוערכת במכבי נתניה. מרין/ברני ארדוב, ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully