וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יוסי בניון: מישל באסטוס יתבע אוהדת שהעליבה אותו באינסטגרם

חשבתם שרק בישראל שחקן החליט לתבוע אוהד? חשבו שנית. שחקן סאו פאולו ונבחרת ברזיל לשעבר החליט לפתוח בהליכים משפטיים נגד אוהדת שכינתה אותו "קוף" ו"ממזר שחור". באסטוס: "מקווה שאעזור לאנשים להבין שאסור לתת יד לגזענות"

קובי אליהו

חלק גדול מאוהדי מכבי חיפה זעם על קפטן הקבוצה, יוסי בניון, לאחר שזה החליט להגיש תביעה נגד אחד האוהדים, שכתב נגדו פוסט בפייסבוק. המחאה והבוז מהיציעים לא איחרו לבוא, כששלטים רבים בגנותו של השחקן הוותיק הופיעו ביציע. עם זאת, אוהדים רבים גם הביעו את תמיכתם בקשר, שלא הסכים לשתוק לאחר אותו טקסט שנכתב נגדו ברשת החבתרתית.

כעת מסתבר שבניון לא לבד. שחקן נבחרת ברזיל לשעבר, מישל באסטוס המשחק בסאו פאולו, החליט גם כן להגיש תביעה נגד אוהד של קבוצתו. הכול החל ביום שבת האחרון, כאשר קבוצתו הביסה 0:3 את ספורט רסיפה. למרות ההצגה הנהדרת של סאו פאולו, שניצחה משערים של גאנסו, לואיס פביאנו ובאסטוס, אוהדי הקבוצה לא הפסיקו לקלל את השחקנים ולקרוא להם בוז. באסטוס לא יכול היה להישאר אדיש לכך, ולאחר השער שכבש סימן להם לשתוק.

בתגובה, האוהדים קיללו את השחקן הוותיק הן במגרש והן ברשתות החברתיות. אחת האוהדות הרחיקה לכת כשכתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי באסטוס הוא בעצם "קוף וממזר שחור". אקס ליון, שאלקה ורומא לא הסכים לעבור על כך לסדר היום, והחליט להגיש תביעה נגד אותה אוהדת "גזענית", לטענתו.

"אם לא אטפל בנושא הזה גם שחקנים אחרים יבחרו להתעלם מכך ואסור שזה יקרה", אמר באסטוס לתקשורת הברזילאית. "אסור שדברים כאלו יקרו בכדורגל, צריך לשים לזה סוף. מקווה שהמעשה הזה יעזור לאנשים לטפל בגזענות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully