וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייוויד בלאט: "זה היה רגע שהוקיר את הגדולה של לברון ג'יימס"

מאמן קליבלנד התרגש מהפיכתו של הכוכב לצעיר ביותר שמגיע ל-25 אלף נקודות: "ה-NBA מלא בשיאים, אבל השיא הזה מרשים במיוחד". לברון קיבל תשואות מהקהל בפילי: "הם מכבדים את הענף"

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. AP
קיבל תשואות גם מהקהל היריב. לברון/AP

לברון ג'יימס הפך הלילה לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה של ה-NBA שמגיע ל-25 אלף נקודות. הכוכב של קליבלנד קלע 22 נקודות ב-100:107 של הקאבס על פילדלפיה ולאור העובדה שהעונה עוד צעירה והיריבה חלשה, רוב העיסוק היה בנקודת הציון שלו. לברון אגב, עשה את זה בגיל 30 ו-307 ימים ועבר את קובי בריאנט, שעשה זאת בגיל 31 ו-351 ימים.

לברון קיבל תשואות מהאוהדים בפילדלפיה, שעמדו על הרגליים ומחאו לו כפיים. "הם סיקסרס עד המוות, אבל הם מכבדים את הכדורסל. לקבל כבוד כזה מקהל יריב זה דבר מיוחד", הוא אמר והוסיף: "ההישג הזה זה רק מראה שלאורך השנים היו לי הרבה חברים נהדרים ומאמנים שאפשרו לי להצליח על הפרקט. הייתי חלק מהרבה קבוצות נהדרות והפקתי מהן הרבה תועלת".

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
"רגע מיוחד". לברון עם בלאט/AP

דיוויד בלאט אמר: "פילדלפיה היא עיר של ספורט, אני חושב שיודעים להעריך פה ספורטאים גדולים, גם אם הם משחקים בשורות היריבה. זה דבר מיוחד מה שהם עשו. ה-NBA מלא בשיאים, אבל השיא של לברון מרשים מאוד. זה רגע מיוחד, רגע שמוקיר את הגדולה שלו. הקהל כאן זיהה את זה, החברים שלו לקבוצה זיהו את זה, זה היה רגע מיוחד".

מעבר לכך היה גם משחק בו הקאבס ניצחו למרות רבע ראשון רע של 32:18. לברון וחבריו מיהרו להתעשת, לחזור למשחק ולנצח, אבל בלאט לא שכח ואמר: "אנחנו צריכים להיות כל הזמן בכוננות, מוכנים לשחק. זה הדבר הכי חשוב. המחצית השנייה הוכיחה שהם לא נשתפר, לא ננצח. דיברנו על זה במחצית והחבר'ה הגיבו היטב ונתנו מחצית שנייה טובה מאוד".

החלק הפחות נעים בערב של קליבלנד הגיע מכיוונו של ג'יי אר סמית', שנפצע בשלב מוקדם בברך, נטש את הפרקט ולא חזר. "אנחנו ממתינים בציפייה דרוכה לראות איך הוא ירגיש מאוחר יותר ואם יהיה צורך, הוא יעבור MRI", אמר בלאט, "נקבל החלטות אחרי שנחזור לקליבלנד, אבל אני מקווה שהוא בסדר. זה קטע מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully