וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פערים מול אלישע לוי, גיא צרפתי יפתיע את מכבי תל אביב?

3.11.2015 / 9:25

לאחר פיטוריו של דורה, אוסידון שוחח עם סוכנו של מאמן הפועל באר שבע בעונה שעברה, אך הפערים בין הצדדים גדולים. עוזר המאמן יקבל הזדמנות ואם ינצח, עשוי להמשיך בתפקיד. ראובן עטר וגיא לוי עדיין מועמדים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: שלומי דורה, המאמן המפוטר של מכבי נתניה

היום החופשי שיש לשחקני מכבי נתניה היום (שלישי), יאפשר ליו"ר דורון אוסידון פסק זמן להתקדם בנושא המאמן שיחליף את שלומי דורה. אוסידון ערך אמש שיחת טלפון עם אבי נמני המייצג את אלישע לוי וכרגע יש פערים די גדולים בין הצדדים. לוי גם לא הבהיר בפה מלא שהוא מעוניין בתפקיד. היו"ר עדיין רוצה את המאמן שיושב בבית כבר חמישה חודשים, אבל יצטרך להתקדם מול האופציות האחרות ובראשן גיא לוי וראובן עטר.

בכל מקרה את המשחק בשבת מול מכבי תל אביב יעביר גיא צרפתי שגם יהיה זה שיאמן את הקבוצה לבד ממחר. הופעה טובה של נתניה, גם אם בסיומה הקבוצה תפסיד, עשויה לסדר לצרפתי משחק נוסף לפחות ואולי אף מעבר לכך. צרפתי מאמין בעצמו ואמר לאוסידון שהוא לא חושש לקחת על עצמו את התפקיד. בכל אופן, אם יוחלט ללכת על עטר, יצטרך המאמן, שרגיל להביא איתו את אנשיו, לקבל את העובדה שצרפתי הוא עוזרו הבכיר.

אוסידון שהיה מאוד סלחן כלפי השחקנים ביחד עם דורה, מתכוון כעת לשנות את דרכיו ואחרי שפיטר מאמן ראשון הוא יילך על הראש של השחקנים. כבר עתה קיימות תכניות לקראת ינואר ובכל מקרה עבירות משמעת עליהן עברו בקבוצה לסדר היום עד כה, יזכו לאפס סובלנות מצד היו"ר.

שלומי דורה שקיבל מכתב כי נתניה תעמוד בכל החוזה שלו, סירב לוותר על מענק מיקום 1-8 והוא משוכנע עדיין שהקבוצה תעמוד בכך בסיום העונה.

שלומי דורה המאמן המפוטר של מכבי נתניה. ניב אהרונסון
לא מוותר על המענקים. דורה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully