וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ריאל מדריד ומנ' סיטי עלו לשמינית, 0:1 למנ' יונייטד על צסק"א

הבלאנקוס הבטיחו מקום בשלב הבא אחרי 0:1 קטן על פ.ס.ז' משער של נאצ'ו (35), האנגלים הרשימו עם 1:3 בסביליה. ווין רוני (79) שבר בצורת ארוכה וסידר לאנגלים ניצחון חשוב (55 דקות לנאתכו). מנשנגלאדבך - יובנטוס 1:1

המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות יצא היום לדרך עם שמונה משחקים בבתים א' עד ד' וסיפק לנו שתי עולות לשמינית הגמר. ריאל מדריד עלתה לשלב הבא אחרי 0:1 לא מרשים על פריס סן ז'רמן כשהיא מנצלת את ההפסד של מאלמו 4:0 מול שחטאר דונייצק. גם מנצ'סטר סיטי בשלב הבא אחרי 1:3 מרשים בחוץ על סביליה, כאשר במשחק השני בבית בורוסיה מנשנגלאדבך ויובנטוס נפרדו ב-1:1. מנצ'סטר יונייטד התקרבה לשלב הבא אחרי 0:1 חשוב על צסק"א מוסקבה (55 דקות בינוניות לנאתכו) כשפ.ס.וו איינדהובן נצמדה לוולפסבורג במקום השני בבית עם 0:2 ביתי. במשחק המוקדם שנערך בקזחסטן, אסטנה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-0:0 משמים ועוד באותו הבית בנפיקה גברה 1:2 בביתה על גלאטסראיי.

שחקן ריאל מדריד נאצ'ו לצד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כבש שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף. נאצ'ו חוגג עם רונאלדו/רויטרס

בית א'

ריאל מדריד - פריס סן ז'רמן 0:1

שתי הקבוצות הטובות בבית א' נפגשו בסנטיאגו ברנבאו וכמו במפגש הקודם לא סיפקו ניצוצות של כוכבים, אבל הפעם הייתה הכרעה וריאל מדריד הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר בזכות שער די מקרי של נאצ'ו, שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף (55). כריסטיאנו רונאלדו מלך שערי המפעל הזה שבת הפעם מהבקעה בעוד שאלופת צרפת, שהייתה טובה במשחק הזה, נוחלת הפסד בכורה העונה אך גם היא במצב נוח ותוכל להבטיח העפלה במחזור הבא.

דקה 35: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:1 די מוזר. שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף במקומו של מרסלו, נאצ'ו השתלט על כדור שנהדף מהגנת פריס ומצד שמאל גלגל כדור שהכניע את טראפ שיצא משערו בצורה אומללה וספג.

דקה 39: פריס סן ז'רמן כמעט משיגה שוויון מהיר אחרי שאדריאן ראביו המחליף של וראטי בעט כדור מהאוויר לקורה של נבאס.

דקה 87: כמעט שער של די מריה מול האקסית! הארגנטינאי בעט כדור חופשי נהדר מ-17 מטר, אבל המשקוף הציל את נבאס. איזו דרמה בברנבאו.

שחטאר דונייצק - מאלמו 0:4

לפני המחזור הזה שחטאר הייתה הקבוצה היחידה חוץ ממכבי תל אביב שלא כבשה ולא אגרה אף נקודה, אבל הערב האוקראינים התפוצצו על השבדים עם תצוגת תכלית מרשימה ושתי הקבוצות האלו ייאבקו בשני מחזורי הסיום על המקום השלישי. מכבי תל אביב תנסה מחר לכבוש מול פורטו כדי שלא להיות הקבוצה היחידה ללא שער במפעל.

דקה 29: גול! האוקראינים עולים ליתרון אחרי שגלאדקיב השתלט על כדור שנהדף על ידי ווילאנד מנגיחה של מארלוס ומקרוב בעט לרשת. 0:1 לשחטאר דונייצק.

דקה 47: גול! שחטאר עולה ל-0:2. ארנסון הבלם השבדי הכשיל ברחבה את אלכס טיישרה ודריו סרנה כבר מהנקודה הלבנה.

דקה 55: גול! אדוארדו דה סילבה העלה את האוקראינים ל-0:3 אחרי שהשתלט על בעיטה של שחקן שחטאר ונגח מקרוב פנימה.

דקה 73: גול! ההצגה של האוקראינים נמשכת עם שער נוסף של אלכס טשיירה שהשתלט על ריבאונד מהדיפה של ווילאנד מנגח מקרוב פנימה. 0:4 לשחטאר.

דקה 90: אדום למאלמו! ארנסון הבלם השבדי ביצע עבירה מאחור על סטפננקו והורחק בצהוב שני.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ויין רוני. רויטרס
שבר בצורת ארוכה עם שער קריטי. ויין רוני/רויטרס

בית ב'

מנצ'סטר יונייטד - צסק"א מוסקבה 0:1

ניצחון חשוב מאוד לשדים האדומים שעלו לראשות הבית אחרי מפגש קשה מאוד מול אלופת רוסיה. ויין רוני שבר בצורת ארוכה וכבש לראשונה באלופות מאז ספטמבר 2013 בדקה ה-79 כדי להבטיח לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מאוד. ביברס נאתכו פתח בהרכב הרוסים אבל לא הרשים, ודומביה המחליף שלו כמעט כבש דקות ספורות לפני השער של רוני. צסק"א אחרונה בבית כעת בעקבות ההפסד הזה, אבל רחוקה רק שתי נקודות מהמקום השני והכל עדיין פתוח בבית הזה.

דקה 55: נאתכו הוחלף אחרי משחק בינוני וסיידו דומביה נכנס.

דקה 79: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:1 חשוב מאין כמוהו. קאריק הכניס כדור ארוך לעבור של לינגארד שהמשיך מהאוויר ל-ווין רוני שהמשיך בנגיחה לרשת.

פ.ס.וו איינדהובן - וולפסבורג 0:2

הגרמנים היו דומיננטיים מאוד במפגש הקודם בפולקסווגן ארנה ורשמו 0:2 קל, אבל ההולנדים משחזרים את אותה תוצאה ונצמדו לסגנית אלופת גרמניה במאבק על המקום בשמינית הגמר. לוק דה יונג כיכב אצל המארחים עם שער ובישול, וולפסבורג שוב מועדת במשחק חוץ במשחק שבו ניצחון היה שם אותה עם רגל וחצי בשמינית הגמר.

דקה 55: גול! דה יונג שלח כדור עומק ללוקאדיה שמתוך הרחבה הפציץ כדור שטוח לפינה. 0:1 לפ.ס.וו.

דקה 86: גול! פ.ס.וו מבטיחה את הניצחון עם שער נוסף של לוק דה יונג הסקורר שלה שקיבל כדור מגוארדדו והקפיץ מזווית לא פשוטה מעל בנאליו. 0:2 לאיינדהובן.

שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג חוגג. רויטרס
חגג על חשבון סביליה. ראחים סטרלינג/רויטרס

בית ג'

אסטנה - אתלטיקו מדריד 0:0

המשחק המוקדם של הערב הפגיש בין הקזחים לבין הקולצ'ונרוס, שאחרי ה-0:4 הקליל רק לפני שבועיים, הסתפקו בתיקו משמים שעלול לעלות להם בראשות הבית אם בנפיקה תנצח במשחק המקביל שייערך מאוחר יותר את גלאטסראיי. הספרדים ששלטו לחלוטין באצטדיון הביתי שלהם, היו די מנומנמים במשחק הזה ובקושי הגיעו למצבים. הקזחים "חוגגים" נקודה שנייה בבית וכשנותרו שני מחזורים לסיום, מסתמן שהמאבק שלהם יהיה מול הטורקים על המקום השלישי שמוליך לשלב הבתים של הליגה האירופית.
דקה 25: ג'וניור קבאננגה הפעלתן קיבל כדור מסוכן בתוך הרחבה, אבל ברגע האחרון סיקוורה גלש והדף את הכדור לקרן.

דקה 31: חואנפראן שלח כדור ארוך לעבור של טורס שהקדים את השומר שלו ובעט עם החיצון כדור שפספס בסנטימטרים את השער.

דקה 45: קוקה הרים כדור חופשי מצד שמאל שהכניע את אריק ופגע במשקוף השער. מזל גדול לקזחים.

בנפיקה - גלאטסראיי 1:2

שבועיים אחרי ה-1:2 בטורקיה, בנפיקה הצליחה לגמול לגלאטסראיי עם ניצחון קשה שמשאיר אותה במקום השני החשוב. לואיסאו הבלם הברזילאי של בנפיקה עמד במרכז העניינים עם שער ניצחון והיה מעורב גם בשער הראשון של קבוצתו. הטורקים עדיין בתמונה למרות ההפסד, אך במחזור הבא מצפה להם משחק קשה מאוד בחוץ מול אתלטיקו מדריד.

דקה 52: גול! לואיסאו ניסה להשתלט על כדור חופשי שהוכנס לרחבה, אבל ג'ונאס הגיע מאחור וכבש את הראשון של הפורטוגלים. 0:1 לבנפיקה.

דקה 58: גול! גלאטסראיי משווה ל-1:1. פודולסקי השתלט על כדור בתוך הרחבה והפציץ בשמאל לפינה ופנימה.

דקה 67: גול! בנפיקה חוזרת ליתרון 1:2. ראול חימנס מצא ברחבה את לואיסאו הבלם ששוב עלה להתקפה ובעט כמו חלוץ גדול אל בין החיבורים של מוסלרה.

דקה 85: אדום לבנפיקה! ניקולאס גאיטן קיבל צהוב שני ואדום אחרי כניסה מיותרת באמרה צ'ולאק.

שחקן יובנטוס שטפן ליכטשטיינר. רויטרס
חזר להרכב וכבש שער יפהפה. סטפן ליכשטיינר/רויטרס

בית ד'

בורוסיה מנשנגלאדבך - יובנטוס 1:1

גלאדבך שכחה לגמרי את פתיחת העונה הנוראית תחת לוסיאן פאברה והיא גם ניצחה בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלה עד המפגש הזה, אך כמו ב-0:0 בטורינו, שתי הקבוצות שוב לא הצליחו להשיג ביניהן הכרעה, מה שמשרת רק את האיטלקים, שאומנם איבדו את ראשות הבית למנצ'סטר סיטי אבל נמצאים עם רגל וחצי בשלב הבא. גלאדבך לעומת זאת איבדה סיכוי להעפיל ותנסה להשיג את המקום השלישי על חשבון סביליה אלופת הליגה האירופית שעלולה להיות מודחת מאירופה מוקדם מהצפוי.

דקה 14: מחמוד דאהוד השחקן ממוצא סורי בעט כדור אדיר מהאוויר שנעצר רק במשקוף של בופון. כמעט הראשון של גלאדבך.

דקה 18: גול! מנשנגלאדבך עולה ל-0:1. פביאן ג'ונסון קיבל כדור מרפאל ומתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה של בופון והכניע אותו.

דקה 42: גול! יובנטוס משווה ל-1:1 בזכות שער של סטפן ליכשטיינר שחזר להרכב אחרי תקופת פציעה ארוכה. פוגבה הקפיץ כדור חכם למגן/קשר השוויצרי שהגיח לרחבה ומהאוויר בעט לרשת של זומר.

דקה 53: אדום ליובנטוס! הרננס הורחק אחרי כניסה פראית באלברו דומינגס. האיטלקים בעשרה שחקנים.

סביליה - מנצ'סטר סיטי 3:1

במפגש הקודם באנגליה מנצ'סטר סיטי נזקקה לשער דרמטי בתוספת הזמן של קווין דה בראונה כדי לנצח את סביליה. הערב דה בראונה נותר על הספסל אבל ראחים סטרלינג, פרננדיניו ובוני סגרו עניין כבר במחצית הראשונה והעלו את קבוצתם לשמינית הגמר שני מחזורים לסיום הקמפיין. סביליה, שבעונה שעברה זכתה בליגה האירופית, תיאבק ככל הנראה עם מנשנגלאדבך על המקום השלישי.

דקה 8: גול! האנגלים כובשים מוקדם מאוד שער מקרב אותם לשמינית הגמר. פרננדיניו הכניס כדור עומק מצוין לראחים סטרלינג שמזווית לא פשוטה בעט שטוח לפינה הרחוקה של ריקו. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 11: גול! ראחים סטרלינג מצא את בוני שבעט חזק לפינה, ריקו הדף היישר לראשו של פרננדיניו שמקרוב נגח פנימה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 25: גול! סביליה מצמקת ל-2:1. קוקה פרץ מצד ימין, חלף בקלות על פני אוטמנדי והרים כדור מדויק היישר לראשו של טרמולינאס שנגח ממטר פנימה.

דקה 36: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-1:3 במשחק המשוגע בסביליה. חסוס נבאס קיבל כדור מצד ימין ושלח כדור רוחב שמצא את ווילפריד בוני שבנגיעה בעט לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully