וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני רמי גארד: אסטון וילה הפסידה 3:1 לטוטנהאם ונותרה אחרונה

המאמן החדש של נועלת הטבלה צפה מהיציע בוויט הארט ליין בחניכיו החדשים נכנעים לשערים של דמבלה, עלי וקיין, איו רק צימק. טוטנהאם חמישית, וילה עם ארבע נקודות ב-11 מחזורים

שחקן טוטנהאם מוסא דמבלה. GettyImages
דמבלה חוגג את השער הראשון במשחק/GettyImages

אסטון וילה נותרה הערב (שני) במקום האחרון בפרמיירליג, לאחר הפסד 3:1 בחוץ מול טוטנהאם, אך יכולה להתנחם בדרך החדשה שתצא אליה לאחר שהודיעה מוקדם יותר על מינויו של רמי גארד הצרפתי למאמן, במקום טים שרווד שפוטר בשבוע שעבר.

טוטנהאם עלתה ליתרון כפול במחצית הראשונה משערים של מוסא דמבלה (3) ודלה עלי (45). ג'ורדן איו צימק בדקה ה-79 והפיח תקוות באוהדי וילה, שהייתה ללא גארד על הקווים, אך הארי קיין סגר את הסיפור בתוספת הזמן מתוך הרחבה. בתום 11 מחזורים יש לאסטון וילה ארבע נקודות בלבד, והיא רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום. טוטנהאם חמישית עם 20 נקודות, חמש נקודות בלבד מהפסגה.

גארד (49), שאימן את ליון בין 2011 ל-2014, חתם עד לתום עונת 2018/19, והוא יחל את דרכו לאחר המשחק מול טוטנהאם, שייערך הערב (שני). בתקופתו בצרפת הוא זכה בגביע, והוליך את קבוצתו לרבע גמר הליגה האירופית. כשחקן הוא שיחק במדי ליון, שטרסבורג וארסנל, עמה זכה בדאבל ב-1998.

"זה כבוד שלא ייאמן להיות המנג'ר של מועדון מעוטר כמו אסטון וילה", אמר גארד. "היו לי פגישות חיוביות מאוד עם הבעלים רנדי לרנר ועם המנכ"ל טום פוקס. יש להם תוכניות שאפתניות עבור המועדון, ואני נרגש שהם פנו אלי כדי לעזור להם לממש אותן. כמובן שאנו ניצבים בפני משימה קשה, אבל אני מצפה לאתגר ולתמיכה של כל מי שאוהב את אסטון וילה".

בשבוע שעבר פוטר טים שרווד אחרי פחות משנה בתפקיד, שבמהלכה השאיר את הקבוצה בליגה והוליך אותה לגמר הגביע, אך גם פתח את העונה הנוכחית עם ארבע נקודות בלבד בעשרה משחקים. אסטון וילה היא אחת משבע קבוצות שלא ירדו מעולם מהפרמיירליג ב-23 העונות שבה היא פעילה, והיא משחקת בליגה הבכירה ברציפות מאז 1988/89.

באיטליה, נפרדו קייבו וסמפדוריה בתיקו 1:1. אדר העלה את סמפדוריה ליתרון בדקה ה-8, רוברטו אינגלס השווה בדקה ה-34. במשחק נוסף, ניצחה אמפולי בפאלרמו 0:1 משער של ריקרדו ספונארה (53).

מאמן אסטון וילה רמי גארד. GettyImages
קבוצה שניה בקריירה כמאמן ראשי. גארד, הערב בוויט הארט ליין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully