וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חולון ירקו על שופט המשחק, הקבוצה תעמוד לדין

על פי דו"ח המשקיף מהמשחק בו הפסידה חולון למכבי תל אביב 81:73 בביתה, האירוע התרחש כשבע דקות לסיום: "השופט עמית בלק ניגש אל המשקיף והראה לו כי היריקות פגעו בחולצתו"

one

בווידיאו: ההפסד של חולון למכבי תל אביב

הפועל חולון תעמוד לדין בבית הדין של איגוד הכדורסל בשל אירועי המשחק אמש (ראשון) מול מכבי תל אביב, שהסתיים בניצחון הצהובים 73:81 באולם החדש בחולון.

במכתב שהעבירה עורכת הדין רונית אמיר יניב, היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל לנפתלי גושן ואיגוד הכדורסל, נכתב בין היתר: "על פי דו"ח המשחק, כ-6:57 דקות לפני סיום המשחק, ירקו אוהדי הפועל חולון אל עבר שופט המשחק, עמית בלק. מדו"ח המשקיף עולה כי שופט המשחק ניגש אל משקיף המשחק, מר ביטון משה, והראה לו כי היריקות פגעו בחולצתו".

עוד נכתב: "מדו"ח וועדת המשמעת של הקבוצה עולה כי לקבוצה גיליון הרשעות ארוך בגין התפרעויות של אוהדים. בנסיבות העניין, יש להעמיד לדין משמעתי את הקבוצה בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף לתקנון המשמעת (אי מתן הגנה לשופט המשחק) ו/או הוראות סעיף לתקנון המשמעת (התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים) ו/או הוראות סעיף לתקנון המשמעת (פגיעה על ידי אוהדים) ו/או לתקנון המשמעת (התפרעות אוהדים). אני מותירה את קביעת העונש לבית הדין המשמעתי".

אוהדי הפועל חולון. מגד גוזני
סיבכו את הקבוצה. אוהדי חולון/מגד גוזני

הפועל חולון הוציאה הודעת תגובה מטעמה למקרה: "מועדון הפועל חולון מגנה אלימות מכל סוג שהוא וביקש מהנהלת ההיכל להעביר את צילומי מצלמות האבטחה לקב"ט המשחק ולגורמים הרלוונטים, לצורך בדיקת הטענות. בשלב ראשון, בדקנו את טענות השופט על פי שידור הטלוויזיה אמש בערוץ הראשון. בפרק הזמן המתואר בדו"ח השיפוט, לא רואים את האירוע המדובר וגם אין שום התייחסות לכך בשידור. אם יתברר שאכן התרחש אירוע יריקה כפי שנטען, אנו בטוחים שהגורמים האחראיים על הביטחון ידעו לטפל בעניין על הצד הטוב ביותר.

הוצאות האבטחה במשחק אתמול הגיעו לכדי עשרות אלפי שקלים. הועסקו כ-100 מאבטחים ו-30 שוטרים, כך שלהאשים את המועדון בין השאר בסעיף של אי מתן הגנה לשופט היא האשמה מקוממת ואינה רצינית. כל גופי התקשורת שסיקרו את המשחק אתמול התלהבו מהאווירה המדהימה שהעניקו 5,000 אוהדים בסגול. באף מקום לא צוינה התנהגות חריגה של אוהדי הקבוצה וכל שכן התפרעות אוהדים, עוד סעיף עליו עומד המועדון לדין. נמשיך לשאוף למלא את ההיכל הנהדר שלנו ולהעניק חווית איכותית לכל המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully