וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד מוכנה להציע 57 מיליון ליש"ט על זלאטן

בספרד טוענים שלואי ואן חאל כבר שוחח עם נציגיו של החלוץ לגבי מעבר אפשרי בינואר, פ.ס.ז' תדרוש 73 מיליון ליש"ט. גם צ'לאנוילו ובן צ'ילוול מלסטר על הכוונת של השדים האדומים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ג'יימס ורדי כובש את הפרמיירליג

לאחר שסיימה ב-0:0 את שלושת משחקיה האחרונים, עושה רושם שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת לחזק את החלק ההתקפי שלה . האתר הספרדי "דון בלון" מפרסם היום (שני) שהשדים האדומים מעוניינים בזלאטן איברהימוביץ', ומוכן להציע עבורו 57 מיליון ליש"ט לקראת מעבר כבר בינואר הקרוב. בדיווח נכתב כי לואי ואן חאל כבר נפגש עם נציגיו של החלוץ השבדי המבריק, אולם צוין כי פריס סן ז'רמן לא תסכים להצעה של פחות מ-73 מיליון ליש"ט, אף שבקיץ הקרוב החלוץ יסיים את החוזהו.

שחקן נוסף שקושר עם מנצ'סטר יונייטד הוא הקאן צ'לאנוילו הנהדר מבאייר לברקוזן. על פי דיווחים בגרמניה, השדיםה אדומים שלחו העונה סקאוטים כדי לצפות בביצועיו של הקשר בן ה-21 על מנת להתרשם ממנו כבר לקראת חלון ההעברות קרוב בינואר. בבילד טוענים שלברקוזן תדרוש כ-29 מיליון ליש"ט עבור היהלום.

כמו כן, באנגליה מדווחים שוואן חאל מעוניינת לצרף את בן צ'ילוול, המגן השמאלי שהצטיין במשחק גביע הליגה של לסטר מול האל סיטי. צ'ילוול בן ה-18 מבוקש גם על ידי ארסנל, ולסטר עשויה לדרוש כ-15 מיליון ליש"ט עבורו.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
פ.ס.ז' לא תוותר עליו כל כך מהר. זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully