וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בן חיים התאמן, המועדון הודיע על הרחקת האוהדים המתפרעים

2.11.2015 / 17:20

הבלם ונוסא איגייבור שבו לאימונים, יוקאנוביץ' מתלבט האם לפתוח עם שניהם מול פורטו. על רקע ההעמדה לדין בגין התנהגות הקהל בדרבי ומול בני יהודה, ננקטו צעדים נגד האוהדים שהתפרעו

one

בווידאו: תקציר הדרבי התל אביבי

על רקע החלטת תובע ההתאחדות לכדורגל להעמיד את מכבי תל אביב לדין בגין התפרעות אוהדים בדרבי בשבת ומול בני יהודה בגביע הטוטו, הודיע המועדון על נקיטת צעדים נגד האוהדים החשודים במעורבות במעשים. הדיון בעניין האלופה יתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00.

האוהדים הצהובים הדליקו שתי אבוקות כבר בשניות הפתיחה של הדרבי האחרון ביום שבת - אחת נזרקה לכר הדשא, והשנייה נותרה ביציע. עוד קודם לכן, ביום רביעי, זרק אחד מאוהדי הקבוצה חפץ משער 11 שכמעט ופגע בשוער בני יהודה דלה איינוגבה בגביע הטוטו. בנוסף, באימון המסכם לפני הדרבי בסוף השבוע, פרצו כמה אוהדים לכר דשא למרות שהאלופה סירבה לתת להם לעשות זאת.

במכבי תל אביב סיפרו שמיטש גולדהאר רותח על התנהגות הקהל. הבעלים ציפה שהקהל הצהוב ישתנה ויפנים שהקנסות והעונשים רק פוגעים במועדון, והנושא מאוד מטריד גם את המנכ"ל מרטין ביין, בצל פעולות החינוך האכיפה שמבצעים במועדון.

מהמועדון נמסר כי האוהד שהשליך את האבוקה, והפר צו בית משפט של הרחקה מהמגרשים והיה אמור להימצא במעצר בית, הורחק מכל פעילות לחמש שנים. האוהד שזרק את המצת הורחק עד לתום העונה. בנוסף, הוגשה תלונה במשטרה נגד האוהד שהתפרע והיכה מאבטח באימון המסכם, ונשלחו מכתבי אזהרה לשבעה אוהדים שנעצרו בפורטו. "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ימשיך לנקוט מדיניות של יד קשה ואפס סובלנות כלפי כל מי שיגרום לו כל נזק", נמסר.

שחקני הקבוצה שבו הבוקר (שני) להתאמן אחרי הניצחון בדרבי במוצ"ש, ופתחו למעשה בהכנות לקראת משחק ליגת האלופות מול פורטו ביום רביעי. טל בן חיים הבלם שלא היה בסגל לדרבי והמועדון טען כי מדובר בפציעה, התאמן בצורה מלאה היום, יהיה כשיר למשחק ויעמוד לרשות סלבישה יוקאנוביץ'. אם בן חיים יפתח במרכז ההגנה, צפוי איתן טיבי להיות מוסט לעמדת המגן הימני, כפי שהיה במשחק החוץ בפורטו.

כמו כן, ערך גם הבוקר נוסא איגייבור אימון מלא, והוא צפוי להיכלל בסגל למשחק אחרי תקופה ארוכה של היעדרות. יוקאנוביץ' ודאי יתלבט רבות באשר לניגרי, משום שמחזיק ממנו אחד השחקנים הטובים ביותר של הקבוצה מחד, אך איגייבור רק שב מפציעה מאידך, ולא בטוח שהמאמן יהמר ויעניק לו את חולצת ההרכב כבר ביום רביעי. ברק יצחקי הפצוע יחמיץ את המשחק.

עדכון ראשון: 10:09

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב נוסא איגייבור. ברני ארדוב
יפתח או לא יפתח? איגייבור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully