וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קיירי אירווינג משתפר, לא יודע מתי יחזור לפרקט"

בארצות הברית מדווחים שהרכז שנפצע לפני כחמישה חודשים ממשיך להתחזק, אך כשמאמנו התבקש לספק דוגמאות לכך, השיב: "כרגע, אין לי". בינתיים, בקבוצה מרוצים מהיכולת של צמד הרכזים האחרים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ברק אובמה מבקר במשחק של קליבלנד מול שיקגו

האפליקציה שתסדר לכם את החיים

קליבלנד פתחה את עונת 2015/2016 לא רע, אך היא עדיין חסרה את אחד משלושת השחקנים החשובים ביותר שלה - קיירי אירווינג, שמתאושש לאט לאט מהפציעה שגרמה לו להחמיץ חלקים נכבדים של סדרת הגמר אשתקד. עם זאת, חמישה חודשים חלפו מאז, ובקאבלירס עדיין לא יודעים להגיד במדויק מתי הרכז הנהדר ישוב לפרקט.

לאחר המשחק מול פילדלפיה הלילה (בין שני לשלישי) לקאבס יהיו ארבעה משחקים בלבד בעשרה ימים - לכאורה זמן לא רע להעריך את מצבו של אירווינג, אך דיוויד בלאט אמר בנושא: "קיירי הגביר לאט לאט את כמות העבודה שלו, אבל אני לא יכול לסמן תקופה מסוימת בה יתאמן ממש עם שאר הקבוצה. נבצע איתו את כל התהליך שיידרש עד אשר יוכל לחזור להתאמן כרגיל". כהתבקש לספק דוגמאות ספציפיות בנוגע לשיפור של הרכז שלו, אמר בלאט: "כרגע, אין לי".

מקור המקורב לקבוצה אמר ל-ESPN שלהערכתו קיירי יוכל להגביר את קצב ההחלמה עוד יותר ולשוב לשחק תוך שבוע, "אם היה מתרחש משחק גמר גורלי", אבל כמובן שמדובר במצב לא ריאלי כרגע.

עושה רושם שהקאבלירס לוקחים את הזמן עם האולסטאר שלהם בעיקר בשל היכולת הטובה של צמד הרכזים האחרים - מו וויליאמס ומתיו דלבדובה, שמעמידים עד כה ממוצעים משותפים של 19.7 נקודות, 10.7 אסיסטים, 5.3 ריבאונדים, 1.7 חטיפות ו-1.6 איבודים בלבד למשחק (לעומת 21.7 נקודות, 5.2 אסיסטים, 3.2 ריבאונדים, 1.5 חטיפות ו-2.5 איבודים של קיירי אשתקד).

קווין לאב, שפתח את העונה נהדר, אמר על המצב: "כרגע אנחנו מתחילים את העונה עם הרכזים הללו, הכדור יהיה בידיים שלהם וכשקיירי יחזור הוא יהיה אצלו, אבל כרגע אנחנו בעיקר מנסים לצמצם את כמות האיבודים. בינתיים עשינו עבודה טובה בתחום הזה, יש לנו תכנית משחק נהדרת וננסה להמשיך ככה".

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. Jason Miller, GettyImages
זה ייקח עוד זמן. קיירי אירווינג/GettyImages, Jason Miller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully