וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס ניצחה 0:1 את טיגרה וזכתה באליפות

קבוצת הפאר שברה "בצורת" של ארבע שנים וזכתה בתואר בפעם ה-25 בתולדותיה. לוסיאנו מונזון כבש את שער האליפות בנגיחה עוצמתית (42), קרלוס טבס חוגג עוד אליפות עם קבוצת נעוריו

בוקה ג'וניורס זכתה הלילה (בין ראשון לשני) באליפות ארגנטינה אחרי ניצחון ביתי 0:1 על טיגרה. אחרי ההפסד לראסינג קלוב במחזור הקודם, האוהדים בבונבוניירה הצטופפו כדי לדחוף את קבוצתם האהובה שהייתה זקוקה לתיקו בלבד כדי לחגוג את התואר, אבל עשתה את זה בסטייל עם ניצחון ביתי לעיני אוהדיה שסיפקו אווירה מחשמלת ביציעים.

אפליקציית הספורט שתסדר אתכם בחיים

שחקני בוקה ג'וניורס חוגגים. AP
יש אליפות. שחקני בוקה חוגגים אחרי השער/AP

קרלוס טבס פתח בחוד של בוקה, אבל מי שהתכבד לכבוש את "שער האליפות" היה המגן השמאלי לוסיאנו מונזון, שהתרומם לכדור קרן של לודיירו ונגח כדור אדיר לרשת, שלוש דקות לפני השריקה למחצית. בדיעבד התברר שבוקה הייתה מבטיחה אליפות גם במקרה של הפסד, אחרי שרוסאריו השנייה הפסידה במשחק שלה 2:0 מול באנפילד.

בוקה שוברת מיני בצורת של ארבע שנים וזוכה בתואר בפעם ה-25 בתולדותיה אחרי עונה מצוינת שלה. קרלוס טבס, שחזר העונה הביתה אחרי שתי עונות מעולות ושתי אליפויות עם יובנטוס, זוכה שוב בתואר הנחשק עם קבוצת נעוריו. אגב, במחזור הסיום בוקה תתארח אצל רוסאריו סנטראל השנייה למשחק שהיה עשוי להיות מאבק ישיר על האליפות, אך מבחינת בוקה יהיה משחק לפרוטוקול בלבד.

לוסיאנו מונזון שחקן בוקה ג'וניורס. AP
ככה חוגגים שער אליפות. מונזון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully