וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "היינו קצת רשלניים ועזרנו לנס ציונה לחזרו למשחק"

1.11.2015 / 22:38

מאמן הפועל ירושלים לא היה מרוצה למרות הניצחון על עירוני נס ציונה: "התחלנו להרגיש נוח מדי". נדב זילברשטיין: " יש לנו קבוצה מאוד קשוחה ומחוברת, ולא מוותרת. היינו במשחק כל הזמן"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים על נס ציונה


הפועל ירושלים ממשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה והערב (ראשון) האלופה השיגה ניצחון ליגה רביעי רצוף מפתיחת העונה עם 72:86 קליל בבית על עירוני נס ציונה. האורחים נתנו פייט שלושה רבעים, אבל יותם הלפרין (18 נקודות), דונטה סמית' (19) ובר טימור עם 16 נקודות לא הותירו להם סיכוי במבצר הביתי.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. נועם מושקוביץ
היו לו טענות למרות הניצחון. דני פרנקו/נועם מושקוביץ

"היינו קצת רשלנים בטיפול שלנו בכדור, וזה עזר לנס ציונה לחזור חזרה למשחק, אבל אני שמח שבשיוויון ברבע האחרון ידענו להתחדד, ולשחק את הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק", כך אמר בסיום המאמן המנצח דני פרנקו, "התחלנו להרגיש נוח מדי. יש שני שחקנים שאני מנסה להכניס אותם למשחק, לא התפתחה לנו המחצית השנייה כמו שתיכננו ואז היינו צריכים ללכת בהרכבים אחרים".

נדב זילברשטיין המאמן המפסיד אמר: "אני לא מסכים שלא יכולנו לנצח, אני חושב שהיינו שם משהו כמו 34 דקות, לא בשיאנו ומיטבנו, בעיקר בכל הביצוע שלנו בהתקפה, קרדיט להגנה של ירושלים. יש לנו קבוצה מאוד קשוחה ומחוברת, ולא מוותרת, והיא כל הזמן הייתה שם, קרה לנו מה שקרה בכל השלושה משחקים מתוך הארבעה, בדקות האחרונות אנחנו מאבדים ריכוז ואנחנו לא מוציאים לפועל לא בהתקפה ולא בהגנה, אנחנו צריכים ללמוד מזה, זה לא יכול לקרות יותר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול עירוני נס ציונה. נועם מושקוביץ
כוכב הניצחון. דונטה סמית'/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully