וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה 0:1 את אנז'ה

שער ניצחון של מריו פסאליץ' בדקה ה-35 סידר ניצחון חשוב לחבורה של ז'ארדים ועצר את היריבה המפתיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. ניס וליל נפרדו ב-0:0. מארסיי ניצחה 0:1 בחוץ את נאנט

מריו פסאליץ' שחקן מונאקו, במרכז, חוגג. רויטרס
שער רביעי העונה .פסאליץ'/רויטרס

שער ניצחון של מריו פסאליץ' בדקה ה-35 סידר ניצחון חשוב לחבורה של ז'ארדים ועצר את היריבה המפתיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. ניס וליל נפרדו ב-0:0. מארסיי ניצחה 0:1 את נאנט.

seperator

מונאקו - אנז'ה 0:1

החבורה של לאונרדו ז'ארדים השיגה ניצחון שני ברציפות ורשמה משחק שמיני ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד. בזכות הניצחון, מונאקו מטפסת למקום השישי ועוצרת את אנז'ה, הקבוצה המפתיעה של העונה שרושמת את הפסדה השני בלבד העונה. למרות זאת, היא נותרת במקום השלישי ורחוקה עשר נקודות מהפסגה. את השער היחיד במשחק הבקיע מריו פסאליץ' בדקה ה-35. כדור חופשי שהוגבה לרחבה מצא את הקרואטי בן ה-20 שגלגל פנימה את השער היחיד במשחק שגם היה השער הרביעי שלו העונה, יותר מכל אחד מחבריו לקבוצה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ניס - ליל 0:0

ניס מאבדת נקודות חשובות במאבק שלה בצמרת, ורושמת משחק שני ברציפות ללא ניצחון דווקא אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. ליל לעומת זאת רושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ותיקו שני באותם שלושה משחקים.

נאנט - מארסיי 1:0

מארסיי עם ניצחון שני ברציפות ורביעי בסך הכול העונה שעוזר לה להרים את הראש אחרי פתיחת העונה הגרועה. נאנט נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. אחרי מחצית מאופסת, הקשר ז'ורז'ה-קווין נ'קודו הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-53 במבצע אישי נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully