וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הגברים הוגרלה עם נורבגיה, הונגריה ואנגליה

הנבחרת בהדרכת אביטל זלינגר תנסה להעפיל לאליפות אירופה בפולין ותפתח את הופעותיה בחודש מאי, כשהיא תצטרך לסיים ראשונה בבית. הנשים הוגרלו עם סלובקיה, פורטוגל וקרואטיה

נבחרת ישראל בכדורעף. דייויד סלברמן,
הגרלה נוחה יחסית. נבחרת ישראל בכדורעף/דייויד סלברמן

נבחרות הגברים והנשים של ישראל הוגרלו למוקדמות אליפות אירופה 2017. נבחרת הגברים בהדרכת אביטל זלינגר שתנסה להיכנס לטורניר בפולין תאלץ לפתוח את מסעה כבר בסיבוב הראשון במסגרת בית מספר 3 אותו תארח נורבגיה בחודש מאי הקרוב. הנבחרות הנוספות בבית יהיו הונגריה ואנגליה. הנבחרות מהמקום הראשון בכל אחד משלושת הבתים יחד עם שתי הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר שיסיימו במקום השני יעלו אל הסיבוב השני. נבחרת הגברים ירדה למקום ה-29 בדירוג היבשתי ולכן תתמודד בסיבוב הראשון.

נבחרת הנשים של ישראל, בהדרכתו של ד"ר אריה זלינגר, תשחק במוקדמות אליפות אירופה 2017 ישירות בסיבוב השני כשתתמודד בבית ד' שיתקיים בשני טורנירים. בבית ישחקו גם סלובקיה, פורטוגל וקרואטיה, כששתי האחרונות יארחו את שני הטורנירים בהתאמה בחודש ספטמבר הקרוב. הנבחרות שיסיימו במקומות הראשונים בכל אחד מששת הבתים בתום שני הטורנירים יעפילו ישירות אל טורניר הגמר שיתקיים בגאורגיה ואזרבייג'אן בסתיו 2017. כל הנבחרות מהמקום השני יעלו אל סיבוב המוקדמות השלישי שמתוכנן לחודש מאי 2017. הנבחרת דורגה במקום ה-15 כמו ב-2015 ולכן היא שובצה לסיבוב השני בהגרלה יחד עם קרואטיה (9), סלובקיה (19) ופורטוגל (26).

המנהל המקצועי באיגוד הכדורעף, יעקב הרשקו, ייצג את איגוד הכדורעף בהגרלות שנערכו במטה ה-CEV בלוקסמבורג. "סיכויי נבחרת הנשים לעלות לשלב השלישי הם טובים בהנחה שקרואטיה היא הנבחרת הפייבוריטית בבית שלנו", אמר. "הנבחרת תאבק עם סלובקיה על מקום בסיבוב זה כאשר פורטוגל תנסה להפתיע. לגבי הגברים, הסיכוי להתברג בין שני המקומות הראשונים טוב, והמאבק יהיה בעיקר אל מול נבחרות הונגריה ונורבגיה כאשר אנגליה תנסה להפתיע". משחקי הסיבוב השני יערכו בחודש ספטמבר 2016 והנבחרות העולות ישבצו בבתים בהתאם למיקומם בבית המוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully