וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שטוטגרט ניצחה 0:2 את דרמשטאדט, האנובר הפתיעה בהמבורג

השוואבים עם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים. גאריקס כבש בשער עצמי בדקה ה-69, טימו ורנר השלים את הניצחון בתוספת הזמן (94). האנובר ניצחה בזכות פנדל שלא היה

הירושי קיוטאקה שחקן האנובר. GettyImages
קיוטאקה חוגג/GettyImages

המחזור ה-11 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון הצליחה שטוטגרט לנצח 0:2 דחוק את דרמשטאדט, במשחק השני הצליחה האנובר לחזור מפיגור ל-1:2 בחוץ מול המבורג.

הערב נערכה הגרלת שמינית גמר הגביע הגרמני:
באיירן מינכן - דרמשטאדט
אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד
בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן
אונטרהאכינג - באייר לברקוזן
אאווה - היידנהיים
מינכן 1860 - בוכום
נירנברג - הרטה ברלין
שטוטגרט - איינטרכט בראונשוויג

המבורג - האנובר 2:1

הקבוצה של מיכאל פרונצ'ק, שפתחה את העונה בצורה רעה מאוד, רשמה כבר ניצחון ליגה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. האנובר ניצחה ב"דרבי הצפוני" 1:2 את המבורג ועלתה למקום ה-14 עם 11 נקודות, בעוד הקבוצה של ברונו לבאדיה במקום העשירי עם 14.

HSV עלתה ליתרון בדקה השישית לאחר שניקולאי מולר העביר כדור רוחב למיכאל גרגוריץ', שדחק מול שער ריק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-59 קיבלה האנובר פנדל שלא היה ולא נברא. הירוקי סקאי זרק את עצמו ברחבה אחרי גליץ' של אמיר ספאחיץ'. הירושי קיוטאקה בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-67 אחרי נגיחה יפה של סאליף סאנה אחרי הגבהה של קיוטאקה וזה 1:2 מפתיע להאנובר.

שטוטגרט - דרמשטאדט 0:2

השוואבים עם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ושלישי בארבעת המשחקים האחרונים, כולל הניצחון על קרל צייס ינה בגביע. וכמה שהם היו צריכים את הניצחון הזה. שטוטגרט גברה 0:2 על דרמשטאדט וטיפסה אל המקום ה-14 עם 10 נקודות, בעוד ללילכיות יש 13 והם במקום ה-12.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-69 וזה היה שער עצמי של גיורגי גאריקס שניסה להרחיק כדור וחדר פנימה וקבע 0:1. שטוטגרט חוזרת לחייך. השער השני הגיע עמוק בתוספת הזמן כשטימו ורנר הכישרוני עשה את זה וקבע 0:2 וסידר לקבוצה של אלכסנדר צורניגר ניצחון יקר.

עדכון ראשון: 18:23

טימו ורנר שחקן שטוטגרט. GettyImages
שער בתוספת הזמן. ורנר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully