וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה 15:20 את קפריסין

עמית סטלמן היה הבולט במשחק ההכנה וסיים עם שבעה שערים במשחק האחרון לקראת מוקדמות אליפות העולם. ולדי קופמן, מרכז הנבחרת: "עם התמיכה והעזרה של הקהל אני חושב שאנחנו יכולים להשיג את המקום הראשון"

ולדי קופמן שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. דוד פליגל – איגוד הכדוריד,
מתרגש. ולדי קופמן/דוד פליגל – איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל בכדוריד השלימה את הכנותיה למוקדמות אליפות העולם, כשגברה היום (ראשון) בניקוסיה 15:20 על קפריסין. עמית סטלמן סיפק משחק טוב והיה הכובש הבולט עם שבעה שערים. דן טפר היה מצוין בשער. הנבחרת תשוב בשעות הקרובות לארץ, תתכנס ביום שלישי יחד לקראת פתיחת הטורניר, תקיים מחרתיים גם מסיבת עיתונאים וכמובן תתאמן ותעשה את ההתאמות האחרונות ב"דרייב אין" בתל אביב.

משחק הפתיחה ייערך ביום חמישי מול גאורגיה (19:40). קודם לכן, במשחק שיחל ב-17:15 יתמודדו פורטוגל ואסטוניה. ביום שישי הנבחרת תפגוש את אסטוניה, ובמוצ"ש את פורטוגל. ארבע הנבחרות יתחרו על הכרטיס היחיד בבית ארבע של המוקדמות לשלב הפלייאוף על העלייה לאליפות העולם ב-2017.

בתוך כך, המאמן הלאומי פר קרלן יקבע מחר את הסגל הסופי למשימה, לאחר שבדק בקפריסין מספר הרכבים גם בניצחון אמש בניקוסיה מול הנבחרת המקומית 17:31 (הרבו לכבוש: רם טורקניץ וגיל פומרנץ 7 כל אחד).

מרכז הנבחרת, ולדי קופמן: "אנחנו מארחים את הטורניר בבית וכמובן עם התמיכה והעזרה של הקהל אני חושב שאנחנו יכולים להשיג את המקום הראשון. על הנייר, פורטוגל היא הנבחרת הטובה בבית. פגשנו את הפורטוגלים באוניברסאידה האחרונה, והם נבחרת מצוינת שרצה המון זמן ביחד. הרבה שחקנים שלהם משחקים בשנים האחרונות בליגת האלופות ובקבוצות צמרת באירופה. גם מול אסטוניה וגאורגיה יהיו משחקים צמודים להערכתי, אבל אני בטוח שעם הקהל הנפלא שלנו אנחנו נשיג את המקום הראשון. אני קורא לכולם להגיע ולדחוף את הנבחרת קדימה".

איגוד הכדוריד מפיץ כרטיסים מוזלים לאירוע - 20 שקלים למבוגר ו-10 שקלים לבני נוער ליום משחקים. כרטיסים ניתן לרכוש גם ביום המשחק בהיכל בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully