וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה להפועל תל אביב יש כסף לאלי גוטמן?

קופת המועדון כמעט ריקה (התקציב שנותר למאמן: 100 אלף שקל בחודש), אך לחץ גדול מופעל על כבירי למנות מאמן. האם הבעלים יסכים להכניס את היד לכיס ומדוע סיכוייו של קשטן גדלו?

one

בווידאו: תקציר הדרבי בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב

המשבר המקצועי בהפועל תל אביב הביא ללחצים כבדים על בעלי הקבוצה, אמיר כבירי, להחתים מאמן עד סוף השבוע. הרצון של כולם בהפועל תל אביב הוא לראות את אלי גוטמן חוזר לקדנציה שנייה, אולם יש נקודה שחייבים לקחת בחשבון, וזה המצב הכלכלי של המועדון שעלול להיות מכשול בהגשמת החלום. כרגע, לא ברור מהיכן הפועל תל אביב תמצא את הכסף למימון החוזה היקר של גוטמן ומימון המאווים שלו בנוגע לרכש עתידי. פגישה בין אמיר כבירי לגוטמן, אם תתקיים, תיערך מחר (שני) או מחרתיים. גורמים המעורים במצב הכלכלי של הפועל תל אביב טוענים שזה עשוי להיות יתרון במועמדותו של דרור קשטן.

גורמים בהפועל תל אביב הביעו בשבוע האחרון דאגה גדולה בעקבות המצב הכלכלי. לוואלה! ספורט נודע כי קופת המועדון ריקה בשלב זה ותקציב הקבוצה כבר חרג מהגבולות שהציבה לעצמה ההנהלה בתחילת העונה. בשל כך, בחודש האחרון, ולפחות בשלושת החודשים הקרובים, ייאלץ כבירי להזרים כספים מכיסו לקופת הקבוצה בלי קשר למאמן הבאה. המשמעות: האדומים יכולים להרשות לעצמם למנות מנג'ר מקצועי או מאמן בשכר נמוך, כ-100 אלף שקל ברוטו לחודש - סכום רחוק מאוד ממה שאמור לדרוש גוטמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יכניס את היד לכיס? אמיר כבירי/ברני ארדוב

בנוסף, נראה כי חלק מהדרישות של גוטמן יהיו חיזוק של שלושה או ארבעה שחקנים נוספים ותיתכן אף דרישה לעוזר מאמן נוסף. אמנם במועדון רוצים לראות את גוטמן חוזר, אך גורמים בכירים בקבוצה אמרו: "בדרישות האלו הסיכויים קלושים שהוא יחתום אלא אם כן כבירי יתחייב באופן אישי לשלם את משכורתו. היה לנו כבר מאמן זר שרצינו בסכומים דומים לגוטמן, אך ירדנו מזה בשל העלויות הגבוהות שאין לנו כרגע".

כדי שעסקת גוטמן תצא לפועל, בהפועל טוענים כי הוא יצטרך לרדת משמעותית או בדרישותיו או להסכים כי חילק ניכר משכרו ישולמו בעונה הבאה. אם לא בהפועל יעברו לאופציה הבאה שהיא דרור קשטן שגם אמור להתמנות כמנג'ר. בין קשטן להפועל כבר הסכמה יש עקרונית על שכרו עד סוף העונה אולם בשלב זה לא ברור אם אכן קשטן יחתום על חוזה ארוך טווח או יסכם רק עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully