וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון הביסה את סנדרלנד 2:6, ארונה קונה כבש שלושער

הקבוצה של רוברטו מרטינס חגגה בבית מול החתולים השחורים, וכבשה במחצית השניה ארבעה שערים תוך 20 דקות. השחקנים של אלרדייס שקועים במקום ה-19, אברטון התקרבה לליברפול. סאות'המפטון ניצחה את בורנמות' 0:2

שחקני אברטון חוגגים. AP
לוקאקו חוגגים על הגב של סנדרלנד/AP

אברטון הביסה אחר הצהריים (ראשון) 2:6 את סנדרלנד, ועלתה למקום התשיעי בפרמיירליג בזכות הפרש שערים עדיף על קריסטל פאלאס. סנדרלנד, שרשמה בשבוע שעבר את נצחונה הראשון העונה, בדרבי מול ניוקאסל, שקועה במקום ה-19, ועלולה לרדת למקום האחרון אם אסטון וילה תנצח מחר את טוטנהאם.

הקבוצה של רוברטו מרטינס פתחה מצוין עם שערים של ג'ראר דאולופאו (19) וארונה קונה, אך סנדרלנד חזרה מהקבר (ג'רמיין דפו 45, סטיבן פלטשר 50). אברטון התעשתה מהר, והחלה בבליץ בדקה ה-55, עם עצמי של סבסטיאן קואטס. לוקאקו הגדיל את היתרון בדקה ה-60, וארונה קונה השלים שלושער (63, 76), שחתם גם 300 שערים העונה בפרמיירליג.

זו הייתה הפעם הראשונה שאברטון כובשת שישה שערים או יותר מאז 2007, כשגם אז היא ניצחה את סנדרלנד, 1:7. הפעם האחרונה שבה כבשו הטופיז חמישה שערים ומעלה הייתה ב-2011, אז הם ניצחו 3:5 את בלקפול. בכל ששת משחקי הליגה האחרונים שלה, מאז הניצחון 1:3 על צ'לסי ב-12 בספטמבר, כבשה אברטון חמישה שערים בלבד.

שחקן סאות'המפטון גרציאנו פלה. GettyImages
פלה חוגג בנוסח ניו זילנדי/GettyImages

סאות'המפטון - בורנמות' 0:2

סאות'המפטון לא נותנת לליברפול של קלופ לעקוף אותה, וניצחה בקלילות את בורנמות' החלשה, שנמצאת רק נקודה מעל לקו האדום. סטיבן דייויס פתח (31), גרציאנו פלה הכפיל כעבור חמש דקות וחגג במחווה להאקה של אלופת העולם בראגבי, ניו זילנד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully