וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר ניצח את רפאל נדאל בשלוש מערכות וזכה בטורניר באזל

השוויצרי ניצח מול הקהל הביתי את יריבו המיתולוגי 3:6, 7:5, 3:6 , במפגש הראשון ביניהם זה קרוב לשנתיים. רדוואנסקה זכתה בטורניר גמר סבב ה-WTA לאחר ניצחון על קביטובה בשלוש מערכות

רוג'ר פדרר. GettyImages
עוד תואר לאוסף. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר זכה אחר הצהריים (ראשון) בטורניר באזל, לאחר ניצחון על רפאל נדאל בשלוש מערכות, 3:6, 7:5, 3:6. פדרר, המדורג שלישי בעולם, ניצח את יריבו המיתולוגי לראשונה מאז 2012, במפגש הראשון בין השניים זה קרוב לשנתיים - מאז חצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה ב-2014.

המערכה הראשונה ארכה 39 דקות בלבד, כשבמהלכה שבר פדרר פעמיים, כולל במשחקון המכריע. המערכה השניה התנהלה ללא שבירות, עד שנדאל לקח את היתרון ב-5:5, ושמר על ההגשה בדרך לניצחון במערכה. במערכה השלישית הספיקה לפדרר שבירה אחת כדי לנצח 3:6, תוך 2:05 שעות בסך הכל.

פדרר, המדורג שלישי בעולם, זכה בתואר השישי שלו ב-2015. הוא צמצמם במעט את הפיגור במאזן הראש בראש עם נדאל (7), שמוליך 10:23. הניצחון הקודם של השוויצרי, ששיחק מול הקהל הביתי, הושג בחצי גמר אינדיאן וולס 2012, כשמאז נדאל ניצח חמש פעמים.

רפאל נדאל. רויטרס
הפסד ראשון מול פדרר זה שלוש שנים וחצי. נדאל/רויטרס

אגניישקה רדוואנסקה הפולניה זכתה אחר הצהריים (ראשון) בטורניר גמר סבב ה-WTA בסינגפור, לאחר ניצחון 2:6, 6:4, 3:6 על פטרה קביטובה הצ'כית. זו הזכיה הראשונה בטורניר של רדוואנסקה, שנכנסה אליו השנה רק ברגע האחרון.

המדורגת שישית בעולם, שהגיעה לגמר טורניר סיום השנה בפעם הראשונה בשבעה נסיונות, היא הראשונה שזוכה בתואר למרות מאזן 2:1 בשלב הבתים. שני תארי היחידות שלה השנה הושגו רק בשלב מאוחר, בטוקיו ובטיאנג'ין.

"עד לפני מספר שבועות, בכלל לא ידעתי אם אהיה כאן", אמרה רדוואנסקה בסיום, "עשיתי את הדברים הנכונים ברגעים החשובים של משחק צמוד מאוד. היו לי ההזדמנויות שלי גם במערכה השניה, אבל לא משנה לי איך לנצח. זה כל כך חשוב עבורי".

המערכה הראשונה החלה בשבירה להגשה של קביטובה, אלופת 2011, שאיבדה משחקון הגשה נוסף בהמשך והפסידה במערכה תוך 33 דקות בלבד. גם המערכה השניה החלה בשבירה לטובת רדוואנסקה, אלא שההמשך היה שונה, כשקביטובה שברה פעמיים, כולל במשחקון שסיים את המערכה.

המערכה השלישית והמכרעת הייתה הצמודה מכולן, עם שתי שבירות לטובת כל שחקנית עד למצב של 3:3. אלא שאז רדוואנסקה התניעה מצברים ושברה פעמיים בדרך לניצחון במשחק כולו, תוך שעתיים ושש דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אגניישקה רדוואנסקה. GettyImages
זכיה ראשונה בטורניר סיום העונה. רדוואנסקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully