וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: עירוני נהריה תמשיך להפתיע גם בדרייב אין?

1.11.2015 / 16:40

ללא רביב לימונד הפצוע, תנסה הפועל תל אביב לעצור את הקבוצה מעין שרה (20:05, ספורט 5). מכבי אשדוד תחפש ניצחון בכורה נגד הפועל אילת, מכבי קרית גת תארח את מכבי חיפה

שחקני עירוני נהריה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ימשיכו במומנטום? שחקני נהריה מרוצים/אדריאן הרבשטיין

המחזור הרביעי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד משחקי מחר תעמוד ההתמודדות בין הפועל תל אביב, לאחר הפציעה של רביב לימונד בהפסד למכבי חיפה, לעירוני נהריה המפתיעה של אריק אלפסי. מכבי אשדוד של צביקה שרף, שממוקמת במקום האחרון ללא ניצחונות, תנסה להפתיע בביתה את הפועל אילת, שעד כה מאכזבת עם ניצחון בודד בשלושה משחקים. העולה החדשה מכבי קרית גת, שמציגה כדורסל חיובי מאוד, תרצה לשמור על הבית נגד מכבי חיפה הקשוחה של רמי הדר. במשחק זה ישפוט יערי רייניש, ששב למגרשים למרות שפרש בסוף העונה שעברה בזכות ניסוי של איגוד השופטים ששוקל להעלות את גיל הפרישה של שופטי הכדורסל מעל לגיל 50.

seperator

הפועל תל אביב - עירוני נהריה (20:05, משולב בספורט 5)

בהפועל תל אביב רצו מאוד לפתוח את העונה ברגל ימין, והניצחון במחזור הפתיחה בנס ציונה היה אמור לתת להם את הדחיפה בכיוון חיובי אלא שמאז הדברים החלו להשתבש לאדומים. במחזור השני איבדה הקבוצה של עודד קטש יתרון משמעותי בדקות הסיום נגד ראשון לציון, ובמחזור השלישי הפסידה ברוממה למכבי חיפה כשלכל זה התווספה הפציעה של רביב לימונד שסובל מקרע במפשעה וייעדר כחודש ימים מהמגרשים. מי שאמורים להיכנס לנעליו של הכוכב הישראלי הם גיל אמיתי ותמיר בלאט, כשבהפועל יודעים שהפסד לעירוני נהריה עשוי לסמן כיוון רע מאוד לעונה הזאת. בקבוצה, שכבר רשמה חמישה זרים העונה לאחר שחרורו של וולי ג'אדג', שוקלים לבצע שינוי נוסף בסגל, כשג'ון וויליאמסון, ששיחק אשתקד בנהריה, הוא המועמד המוביל להחלפה.

"אנחנו חוזרים הביתה למשחק חשוב וקשה", אמר המאמן עודד קטש לקראת המשחק, "נחסר את רביב לתקופה וזה הזמן של שאר השחקנים לגלות אחריות ולהתעלות". הסנטר רוברט רות'בארט הוסיף: "עבדנו קשה השבוע, ונעבוד קשה מחר במשחק. כל השחקנים מאוד רוצים להשיג ניצחון ביתי ראשון העונה ואני מקווה שנעשה את זה".

הקבוצה של אריק אלפסי סומנה בתחילת העונה כמועמדת המובילה לרדת לליגה הלאומית, ואחרי שלושה מחזורים היא מוצאת את עצמה עם שני ניצחונות ועם הרבה מאוד ביטחון לקראת המשך הדרך. בשבוע שעבר רשמה נהריה ניצחון יוקרתי על הקבוצה בעלת היומרות מאילת, כשאת ההישג הזה הם עושים ללא גילברט בראון שחלה בשפעת בימים שלפני המשחק ולא שותף. בראון, שנחשב לחלק חשוב ברוטציה הסגולה, ישוב לסגל למשחק נגד הפועל תל אביב, כשבנהריה הדגישו לשחקנים במהלך השבוע שלמרות הפציעה של לימונד, לנצח בדרייב אין לא הולך להיות קל. מי שנראה עד כה כגניבה הגדולה של העונה הוא ריצ'רד האוול שרושם בממוצע 16 נקודות ו-16 ריבאונדים. "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול יריבה חזקה", אמר המאמן אריק אלפסי לקראת ההתמודדות, "נקווה להמשיך את היכולת הטובה בה שיחקנו בשני המשחקים האחרונים, ולשפר אספקטים נוספים במשחק שלנו כדי לחזור עם הניצחון לנהריה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רביב לימונד הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ייעדר. לימונד/יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל אילת (19:55, משולב בספורט 5)

אחרי הניצחון המפתיע של בני הרצליה על מכבי ראשון לציון אמש, נותרה מכבי אשדוד כקבוצה היחידה בליגת העל שמאזן הניצחונות שלה נשאר על אפס. בשבוע שעבר הציגו השחקנים של צביקה שרף משחק הגנה טוב יותר נגד הפועל חולון, אך זה לא הספיק בעקבות יכולת התקפית חלשה, והצהובים יצאו מההיכל החדש עם הפסד שלישי ברציפות. באשדוד לא נותרים אדישים להפסדים, ושוקלים לבצע שינויים בסגל, כשהשחקן שמועמד להחלפה הוא הסנטר מיקל גלדנס, שלמרות שרושם 2.7 חסימות למשחק, לא תורם יותר מדי למשחק ההתקפי עם 7.3 נקודות למשחק. בקבוצה יקוו למשחק קבוצתי טוב יותר ולתרומה של יותר שחקנים ישראלים מהשבועות האחרונים כדי לא להקלע למאזן 4:0 שנה שלישית ברציפות.

בדיוק כמו בעונה שעברה, גם את העונה הנוכחית פותחת סגנית האלופה בצליעה גדולה. הקבוצה של אריק שיבק רשמה בשבוע שעבר הפסד חוץ מפתיע לעירוני נהריה, ויודעת שהפסד באשדוד יהפוך את הדרך שלהם לצמרת, המקום אותו סימנו בתחילת העונה, לקשה מאוד גם העונה. אחת הסיבות ליכולת הלא טובה של הקבוצה הדרומית הוא נושא איבודי הכדור, כמו גם חוסר האגרסיביות, כשאילת מבצעת הכי פחות עבירות בממוצע למשחק בליגה. האספקטים הללו גורמים לכך שאילת ספגה בשני משחקי החוץ עד כה העונה 90.5 נקודות למשחק, לעומת 69 נקודות בניצחון על מכבי חיפה בבית. מי שלא מוצא את עצמו מאז המחזור הראשון הוא סי ג'יי לסלי שקולע רק 4.7 נקודות ומוריד 3.7 ריבאונדים בממוצע, ואם לא ישפר את היכולת בקרוב, צפוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה.

אלכס צ'וברביץ' מכבי חיפה מול רוברט רות'בארט הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הירוקים מול הקבוצה המפתיעה מקרית גת. צ'וברביץ'/ברני ארדוב

מכבי קרית גת - מכבי חיפה (19:45, משולב בספורט 5)

במשך שלושה רבעים הייתה מכבי קרית גת בשליטה במשחק החוץ בראשון לציון בשבוע שעבר, אלא שבזמן הלא נכון מבחינתה העבירו הכתומים הילוך ולקחו את המשחק. השחקנים של נתי כהן נותרו עם המחמאות זה המשחק השלישי ברציפות, כשרק באולם ה"ביתי" באשקלון השכילו לנצח. בקבוצה יודעים שכדי להמשיך לתרגם את היכולת לניצחונות עליהם לצמצם את כמות איבודי הכדור ולהדק את ההגנה שסופגת עד כה 84 נקודות בממוצע למשחק. בצוות המקצועי מרוצים מהיכולת של נמרוד טישמן בשבועות האחרונים ומקווים כי הוא יוכל להמשיך בקו הזה במהלך העונה. טריי מקיני ג'ונס, שבלט בניצחון על נס ציונה לפני שבועיים עם 18 נקודות, קלע בשני המשחקים האחרים 6 נקודות ביחד, ונתי כהן יצטרך לקבל ממנו הרבה יותר.

"התכוננו היטב לחיפה ולצורת המשחק שלהם", אמר נתי כהן לקראת המשחק, "חיפה קבוצה אגרסיבית וקשוחה, אנחנו נשחק בשיטת המשחק שלנו וננסה למשוך את המשחק לצד שלנו". יוני ניר הוסיף: "אנחנו חוזרים מחר הביתה לאחר הפסד מרגיז לראשון לציון בשבוע שעבר. מצפה לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה אגרסיבית ומאומנת. אנחנו מצידנו נעשה הכל על מנת לשמור על הבית שלנו לאורך כל העונה כמו שעשינו במשחק הבית האחרון ובוודאי גם מחר. נעלה לשחק על מנת להביא את הניצחון למועדון ולעיר קרית גת".

מכבי חיפה הרשימה מאוד במשחקי ההכנה בישראל, בעיקר בכל הנושא האגרסיבי וההגנתי, ומתחילת העונה הקבוצה של רמי הדר מביאה את היכולת הזאת גם לליגה ופתחה בצורה חיובית מאוד. הירוקים, שספגו 66.3 נקודות למשחק, הכי מעט בליגה עד כה, ומאבדים הכי מעט כדורים, שמרו על הבית נגד עירוני נהריה והפועל תל אביב, וכמעט וניצחו גם את הפועל אילת בחוץ במחזור השני, ועד כה למאמנם יש הרבה סיבות להיות מרוצה. בחיפה ידעו לציין בשבוע שעבר כי הגארד מונצואלה, גרגורי ורגאס, הוא המנהיג של הקבוצה כשרשם בשלושת משחקי הליגה עד כה 17.7 נקודות, 7 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים למשחק. עוז בלייזר ורנה רוז'ו גם כן מציגים יכולת טובה ומכפים על העובדה ששניים מהזרים של הקבוצה - אמיר סלסטין ורג'י באקנר, כלל אינם תורמים למשחק.

"קרית גת היא אתגר קשה העומד לפנינו. נהיה חייבים להמשיך באינטנסטיביות והנחישות שלנו כדי לעמוד בו", אמר רמי הדר לקראת ההתמודדות. רנה רוז'ו הוסיף: "עלינו להגיע מוכנים למשחק הפיזי שלהם, במיוחד במגרש הביתי שלהם. אני נרגש, ומוכן לעזור לקבוצה להרים את הרמה ולהשיג נצחון חוץ חשוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully